فردی که اقدام به هتک حیثیت یکی از شهروندان در شبکه های اجتماعی مجازی کرده بود توسط پلیس فتا استان زنجان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛سرپرست پلیس فضای تولید و تبادل ااطلاعات فرماندهی انتظامی استان گفت:در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی براینکه فردی ناشناس در یکی از شبکه های اجتماعی مجازی با ایجاد پرو فایلی بانام و مشخصات وی و درج مطالب خصوصی موجب آبروریزی و هتک حیثیت وی شده است.

شعبانپور افزود:با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را در فضای سایبری آغاز و سرانجام توانستند با اقدامات ویژه و تخصصی خود هویت عامل و هتک حیثیت شاکی را شناسایی و پس از دستگیری وی را به مقر پلیس هدایت کنند.

وی ادامه داد:متهم در بازجویی های پلیسی به بزه انتسابی خود اقرار و انگیزه خود را انتقامجویی به علت اختلافات قبلی با شاکیه عنوان داشت.

سرپرست پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی زنجان در ادامه از دستگیری عامل نقش اکاذیب و تصاویر غیر اخلاقی خبر دادو اضافه کرد: این متهم در سایت خود اقدام به درج مطالب و تصاویر غیر اخلاقی می کرد که طی رصد و پایش های صورت گرفته شناسایی و دستگیر شد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:متهمان دستگیر شده به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قانونی شدند.



انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.