رئیس دانشگاه آزاد، با صدور پیامی روز مجلس را به هیات رئیسه و نمایندگان مجلس تبریک گفت و اعلام کرد: دست‌یابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی جز از مسیر قانون‌گرایی و حفظ منافع ملی در همه عرصه‌ها میسر نمی‌شود.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، با صدور پیامی روز مجلس را به هیات رئیسه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

« روز مجلس، یادآور مبارزه روحانی برجسته و متعهد به اسلام و ملت، شهید آیت الله سید حسن مدرس علیه رژیم استبدادی پهلوی است و از این روز به عنوان نماد قانون گرایی و حاکمیت قانون یاد می‌شود.

به فرموده امام راحل، بی تردید مجلس در راس امور است و نمایندگان مجلس که عصاره‌های فضایل این ملت به شمار می‌روند نماد اقتدار جامعه هستند و دست یابی به آرمان‌های انقلاب اسلامی جز از مسیر قانون گرایی و حفظ منافع ملی در همه عرصه‌ها میسر نمی‌شود.

اینجانب از طرف هیات رئیسه، اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان عزیز دانشگاه آزاد اسلامی روز مجلس را به هیات رئیسه مجلس، نمایندگان دلسوز، خدوم و قانونگرا تبریک می‌گویم و از خداوند منان می خواهم که همه نمایندگان مجلس شورای اسلامی را در مسیر دفاع از حقوق ملت سربلند ایران موفق گرداند.»





انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار