مسئول هماهنگی امور بسیج با توجه به سخنان اخیر رییس دانشگاه آزاد در خصوص تشکیل شورای راهبردی بسیج در دانشگاه آزاد‌، گفت: اینگونه صحبت‌ها هرچند با نیت خیر هم همراه‌ باشد، در حدود وظایف رئیس دانشگاه آزاد نیست.

محمد حسین پرکره مشاورعالی ریس سابق دانشگاه آزاد در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،‌ با توجه به سخنان اخیر رییس دانشگاه آزاد در خصوص تشکیل شورای راهبردی بسیج در دانشگاه آزاد‌، گفت: اینگونه صحبت‌ها هرچند با نیت خیر هم همراه‌ باشد، در حدود وظایف رئیس دانشگاه آزاد نیست و وی صرفا می‌تواند برای کمک به دانشگاه و بسیج در این زمینه مشاور اختیار کند.

مسول هماهنگی امور بسیج ادامه داد: برابر قوانین و مقررات موجود متولی اصلی بسیجیان در کشور، سپاه و سازمان بسیج مستضعفین است و این نهاد مردمی اجازه تشکیل هرگونه شورا و یا مجمع را برای انجام امور بسیج را دارد و شخص یا نهاد دیگری حق دخل و تصرف در امور نهاد مستقل و مردمی بسیج را ندارد.

مشاور عالی ریس سابق دانشگاه آزاد گفت: آمارها نشان می‌دهد اکثر نخبگان در دانشگاه آزاد از جامعه ایثارگران و بسیجیان هستند و این کج سلیقگی محض است که رئیس دانشگاه آزاد مکررا از لفظ سهمیه برای بسیجیان و ایثارگران بهره می‌برد.

پرکره در پایان خطاب به رئیس دانشگاه آزاد گفت: به جای ژست‌های شعاری و رسانه‌ای کمی هم عملگرا باشید. اگر بنا باشد گزارشی از تعاملتان با بسیج ارائه کنید چه پاسخی به مردم خواهید داد؟ چه گزارشی از عملکرد سال گذشته خود در خصوص برگزاری اردوهای راهیان نور و اردوهای جهادی و تعامل با بسیج میتوانید ارائه کنید؟

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار