ال جي كه سال پيش گوشي خميده G FLEX با صفحه نمايش OLED انعطاف پذير رونمايي كرده و امسال مي‌خواهد از سري دوم اين گوشي رونمايي كند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در سال گذشته سامسونگ و ال جي از گوشي‌هاي انعطاف پذير خود رونمايي كردند ولي اين گوشي‌ها مورد استقبال قرار نگرفتند و به توليد انبوه نرسيدند ولي سر و صداي زيادي به پا كردند. امسال نيز سامسونگ با گوشي Galaxy note edge و ال جي با G FLEX2 در نمايشگاه ces 2015 در لاس وگاس وارد رقابت خواهند شد.



البته شايعه شده بودكه ال جي قصد دارد از اين گوشي در سال 2014 رونمايي و در سال 2015 به توليد انبوه برساند. براساس تازه‌ترین اخبار غیر رسمی، گوشی هوشمند G FLEX2 از طراحی منحنی شکل و مشابه نسل قبل بهره می‌برد و این بار نیز صفحه نمایش آن از نوع OLED پلاستیکی و انعطاف پذیر است. گفته می‌شود رزولوشن این صفحه نمایش از 720p در نسل اول به 1080p در نسل دوم ارتقاء خواهد یافت.



بدنه‌ی دستگاه همچون نسل قبل از بافت خاصی است که بصورت خودکار ترمیم می‌شود و خط و خش‌های ایجاد شده روی آن پس از گذشت زمان از بین می‌رود. یکی از مشکلات نسل قبلی ابعاد نسبتا بزرگ آن بود که ظاهرا ال‌جی در نسل دوم، نسبت به بهبود آن نیز اقدام کرده و احتمالا صفحه نمایش بکار رفته در این تلفن کوچک‌تر از ۶ اینچ خواهد بود.

گزارش از محمد اللهياری
برچسب ها: دیچه ، فناوری ، اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی از خرم اباد
۲۱:۲۲ ۱۰ آذر ۱۳۹۳
کی وارد ایران میشه زمانی که ما دندون هامون و موهامون کامل سفید بشه ؟