نسخه جدید نیامده جلبریک شد؛

جلبریک iOS 8.2 اپل توسط یک گروه چینی منتشر شد

جلبریک کردن عملیاتی است که به وسیله‌ی آن محدودیت‌های اعمال شده برای کاربر هنگام استفاده از سیستم عامل iOS برداشته می‌شود که یکی از مزایای رفع این محدودیت‌ها، بهره مندی از قابلیت نصب نرم افزارهای کرک شده روی این سیستم عامل است.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ همانطور که می‌دانید فرآیند جلبریک کردن عملیاتی است که به وسیله‌ی آن محدودیت‌های اعمال شده برای کاربر هنگام استفاده از سیستم عامل iOS برداشته می‌شود که یکی از مزایای رفع این محدودیت‌ها، بهره مندی از قابلیت نصب نرم افزارهای کرک شده روی این سیستم عامل است.



البته به دلیل تغییرات جدید iOS 8 نظیر استفاده از صفحه کلید و ویجت جداگانه (Third-Party) هنوز برای جیلبریک دستگاه مجهز به سیستم‌عامل iOS خود که این روزها به اصطلاح آی‌دیوایس (iDevice) نامیده می‌شود اقدام نکنید. مطمئنا می‌پذیرید که مسئولیت استفاده از چنین برنامه‌هایی با خودتان است و باید ریسک آن را بپذیرید!
حالا طبق اخبار منتشر شده نسخه iOS 8.2  در مراحل تست و بتا توسط گروه چینی TaiG قبل از اینکه حتی نسخه به دست عموم برسد جلبریک شده، این گروه که از قبل تجربه شکستن قفل iOS 8.1.1 را داشته تا بتواند خود را رقیبی جدی برای دستیابی به برنامه‌های اپل معرفی کند.
برچسب ها: جلبریک ، اپل ، دریچه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار