رئیس دفتر فناوری‌های وزارت بهداشت:

بسته صیانتی و حمایتی وزارت بهداشت رونمایی می‌شود

خرم خورشیدی گفت: اداره کل فناوری‌های سلامت وزارت بهداشت در دی ماه از بسته صیانتی و حمایتی این وزارتخانه در زمینه پزشکی رونمایی می‌کند.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ حمیدرضا خرم خورشیدی رئیس دفتر فناوری‌های سلامت وزارت بهداشت در کنفرانس مهندسی پزشکی عنوان کرد: اداره کل فناوری‌های سلامت وزارت بهداشت بسته صیانتی و حمایتی را در زمینه پزشکی تهیه کرده است که تا اواخر دی ماه از آن رونمایی می‌کند، بسته صیانتی به قوانین و مقرراتی می‌پردازد که در آن  از تولید تولیدکنندگان در زمینه تجهیزات پزشکی حمایت می‌کند، این قوانین توسط شورای فناوری وزارت بهداشت تهیه شده است. 

وی با اشاره به بسته صیانتی وزارت بهداشت ادامه داد: بسته صیانتی وزارت بهداشت درباره تجهیزات پزشکی است و کلیه حمایت های وزارتخانه پیرامون این مسئله صورت می‌گیرد، تفاهم نامه هایی در زمینه تجهیزات پزشکی با ارگان های مختلف از جمله وزارت دفاع نوشته شده است و پیشنهاد دوستان در زمینه ساخت تجهیزات پزشکی تا حدود 50 تا 70 میلیون تومان توسط وزارت بهداشت تامین می‌شود. 

رئیس دفتر اداره فناوری‌های سلامت وزارت بهداشت افزود: در صورتی که افراد به صورت شرکتهای دانش‌بنیان در زمینه تجهیزات پزشکی به تولید بپردازند وام بدون بازپرداخت تا سقف 100 میلیون تومان از ریاست جمهوری دریافت می‌کنند و 300 میلیون تومان وام کم بهره به آنها اهدا می‌شود. این وزارتخانه به هیچ عنوان با فرد در خصوص ساخت تجهیزات پزشکی به صورت حقیقی همکاری نمی‌کند و همکاری آن فقط به صورت حقوقی در قالب شرکت خواهد بود.


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار