احسانی: دوره مربیگری و مدرسی فوتبال" زنان "برگزار می شود

رییس کمیته آموزش بر ایجاد امکانات سخت افرازی و نرم افزاری برای مربیان جهت انتقال علم و دانش خود به بازیکنان تاکید کرد و گفت: برگزاری دوره های آموزشی بر عملکرد مربیان تاثیر مثبت دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، از فدراسیون فوتبال محمد احسانی پس از برگزاری دوره آموزشی مربیگری درجه A افزود: این دوره از 15 آبانماه آغاز شده و 24 مربی زیر نظر مدرسان زبده ایرانی آموزش دیده اند. ضمن اینکه روز گذشته نیز دوره آموزشی مربیگری دروازبانی به پایان رسید.

وی درباره برگزاری دوره های آموزشی و تاثیر آن برعملکرد مربیان گفت: بدون شک برگزاری دوره های آموزشی بر عملکرد مربیان تاثیر مثبتی خواهد گذاشت اما تنها علم مربی برای تربیت بازیکن و یا موفقیت در یک باشگاه کافی نیست.

وی در عین حال اضافه کرد: اگر مشکلات سخت افزاری موجود در فوتبال حل شود می توان گفت که مربی آنچه را در یک دوره آموزشی آموخته، به راحتی به بازیکنان انتقال می دهند.

رییس کمیته آموزش از برگزاری سمینار بزرگ فوتسال، برگزاری دوره مربیگری A و دوره مدرسی فوتبال زنان خبر داد و گفت: روز دوازدهم آذرماه بزرگترین گرهمایی فوتسال را در آکادمی ملی فوتبال برگزار می کنیم.

احسانی افزود: روز دهم آذرماه نیز یک دوره مدرسی فوتبال زنان با حضور مونیکا مدرس فیفا از کشور آلمان برگزار می شود و هفدهم این ماه نیز دوره مربیگری درجه A کنفدراسیون فوتبال آسیا به مدرسی مرتضی محصص و فریدون معینی برگزار خواهد شد که تمامی دوره های فوق به میزبانی آکادمی ملی فوتبال است.

/انتهای پیام
منبع: ایرنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار