سرپرست باشگاه تراکتورسازی گفت: امیدوارم مسئولان مربوطه برای رفع مشکل و گرفتن مجوز بازی سربازان تیممان با ما همکاری کنند.

ایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در تلاشیم تا بتوانیم مجوز بازی بازیکنان سربازمان را بگیریم و امیدوارم این اتفاق بیافتد و در این راستا تمام اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: امیدوارم مسئولان مربوطه این بازیکنان را مورد بخشش قرار دهند و اجازه بازی به این بازیکنان جوان را بدهند چرا که این افراد می‌توانند برای تیم ملی نیز موثر باشند.

وی درباره دیدار تراکتورسازی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل تیم پدیده اظهار کرد: جام حذفی جام شگفتی‌هاست و امیدوارم بازیکنان تیممان عملکرد بسیارقابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند و ثابت کنند که قهرمان هستند.

ذوالفقاری افزود: بازی‌های جام حذفی با دیدار‌های لیگ برتر فرق زیادی دارد ولی تیم ما آمادگی‌های لازم برای قرار گرفتن در مقابل حریفان خود را دارد و امیدوارم همانند سال گذشته که قهرمان جام حذفی شدیم این بار نیز این قهرمانی را از آن خود کنیم.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی در خصوص حضور هواداران در ورزشگاه عنوان کرد: امیدوارم تماشاگران پرشور، فهیم و با فرهنگ آذری مثل همیشه با تشویق‌هایشان تیم را همراهی کنند چرا که این افراد یار و یاور تراکتوری‌ها هستند و ما مدیون آنها هستیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: بازیکنان ، قهرمان ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار