مسئولان باشگاه تراکتور سازی در صدر هستند تا مشکل سربازی بازیکنان تیم را حل نمایند.

ذوالفقاری: منتظر جواب نهایی از سوی مسئولان نظام وظیفه هستیمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسئولان باشگاه تراکتور سازی درصدر هستند تا مجوز بازی سربازان تیم فوتبال تراکتور سازی را مقابل الاهلی عربستان در چارچوب رقابت‌های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا دریافت کنند.
 
در این راستا نامه نگاری‌هایی با مسئولان نظام وظیفه انجام شده و تراکتور سازی امید وارند مثل فولاد که هفته پیش توانست مجوز سربازان خود را برای حضور در لیگ قهرمان آسیا بگیرد و در این بازی بتوانند از حضور بازیکنان سرباز خود از جمله خلیل زاده، حمودی و عشوری بهره ببرد.
 
گفتنی است: دیدار تراکتور سازی ایران و الاهلی عربستان ساعت 16 روز سه شنبه هفته جاری در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می‌شود.
 
ذوالفقاری: منتظر جواب نهایی از سوی مسئولان نظام وظیفه هستیم/ گردانی تنها غایب تیم درمقابل الاهلی عربستان
 
 سرپرست تیم فوتبال تراکتور سازی گفت: نامه نگاری‌های لازم با مسئولان نظام وظیفه صورت گرفته و منتظر جواب نهایی از سوی مسئولان هستیم.
 
ایوب ذوالفقاری درباره استفاده بازیکنان سرباز تیم اظهار داشت: مدیریت باشگاه در تلاش است که مجوز بازی بازیکنان سرباز را برای حضور در مقابل تیم الاهلی عربستان در چارچوب رقابت های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا دریافت نمایند.
 
وی بیان کرد: نامه نگاری‌‌های لازم درباره این مساله توسط مسئولان باشگاه با مسئولان نظام وظیفه صورت گرفته و منتظر جواب نهایی از سوی  مسئولان هستیم.
 
وی درباره مصدومان و محرومان تیم عنوان کرد: تمامی بازیکنان البته به غیر از گردانی می‌توانند تیم را در مقابل تیم الاهلی عربستان همراهی کنند و باید بگویم که تنها گردانی به دلیل محرومیت نمی‌تواند برای تیم به میدان برود. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، صدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار