سرپرست باشگاه تراکتورسازی گفت: سپاهان تیم خوبی است اما تیم ما می‌خواهد برنده این بازی باشد زیرا بازی با رقیبان شش امتیاز دارد.

ایوب ذوالفقاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بازی با تیم سپاهان سخت است سپاهان تیم پر مهره و تاکتیکی است تیم ‌ما می‌خواهد صدر جدول را نگه دارد و می خواهیم از میزبانی استفاده‌های لازم را انجام دهیم . بازی با سپاهان 6 امتیازی است به خاطر اینکه سپاهان رقیب تیم ما در صدر جدول است.

سرپرست باشگاه تراکتورسازی اذعان داشت: محروم و مصدوم نداریم و کادر فنی آنالیز لازم را برای این بازی انجام داده است هر تیمی در این بازی برنده شود تا آخر نیم فصل جدول را نگه می‌دارد گرفتن این 13 امتیاز برای تیم ما ضروری است به خاطر اینکه تیم ما می‌خواهد قهرمان نیم فصل شود.

وی افزود: هواداران تبریزی همیشه مهمان‌نواز بودند و همیشه با هواداران سپاهان تعامل لازم را داشته اند اما تماشاگران باید تیم خودشان را تشویق کنند.

ذوالفقاری خاطرنشان کرد: من در چند تیم دیگر سرپرست بودم اما تا به حال به اندازه بازیکنان تراکتور ندیدم که این قدر مطیع کادر فنی و باشگاه باشند من از بازیکنان تیم تراکتور تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار