صبح امروز محمد فرهادی وزیر پیشنهادی وزارت علوم در حالی در مجلس حاضر شد که نتایج جلسات وی با نمایندگان مجلس وبرخی از مسولان طی تاکنون روشن وصمیمانه تلقی شد

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران؛ امروز چهارشنبه 5 آذرماه 93 پنجمین وزیر پیشنهادی علوم در حالی در مجلس حاضر می‌شود که طی چند روز اخیر اخباری مبنی بر اعلام نظر مثبت نمایندگان ومسولان به گوش می‌رسد.  

بنابراین گزارش: محمد فرهادی طی دو روز اخیر با برخی از مسولان از جمله کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، لاریجانی، باهنر، حداد عادل و حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی در حالی جلسه داشت که به تمامی سوالات و شبهات مطرح شده به طور کمال و واضح پاسخ داد.  

براساس این گزارش: اخباری مبنی بر کسب رای اعتماد محمد فرهادی به گوش می‌رسد و حتی برخی از رسانه‌های مکتوب میزان رای اعتماد (200)نمایندگان را مبنی بر موافقت محمد فرهادی به عنوان وزیر وزارت علوم اعلام کرده‌اند.
  
بنابراین گزارش: پنجمین وزیر پیشنهادی در حالی وارد وزارت علوم می‌شود که صندلی طبقه شانزدهم این وزات خانه تقریبا یکسال و نیم منتظر انتخاب وزیر علوم است البته تا کنون فرجی دانا و محمد علی نجفی بر این صندلی چند ماهی  تکیه زدند، چنانچه در این میان جعفر توفیقی، جعفر میلی منفرد ، نیلی احمد آبادی و دانش آشتیانی نتوانستند از نمایندگان مجلس رای اعتماد را کسب کنند.
  
در ادامه این گزارش سعدالله نصیری قیداری معاون پارلمانی وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: طی جلساتی که محمد فرهادی با برخی از مسولان و نمایندگان مجلس داشته است، نتایج این جلسات و مباحث مطرح شده، مثبت تلقی می‌شود. 

وی افزود: امروز صبح محمد فرهادی وزیر پیشنهادی علوم تحقیقات و فناوری در ساعت 8 صبح در مجلس حاضر است و در ساعت 11 امروز مجلس نتیجه نهایی آرای خود را در رابطه با وزیر پیشنهادی علوم ( محمد فرهادی ) اعلام می‌کند.


انتهای پیام/  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار