قائد رحمت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نگاه بهارستان‌نشینان به وزیر پیشنهادی علوم مثبت است

یک نماینده مجلس گفت: فرهادی به جهت پیشینه علمی و فرهنگی از مقبولیت مناسبی برخوردار است، بنابراین در صورت کسب رای اعتماد از سوی نمایندگان مردم می‌تواند در تصدی‌گری کرسی وزارت علوم موفق باشد.

"عباس قائد رحمت" نماینده مردم لرستان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه وزیر پیشنهادی علوم برای ارائه برنامه‌های خود  در فراکسیون‌های مختلف مجلس حضور پیدا کرده، اظهار داشت: با توجه به سوابق علمی وزیر پیشنهادی علوم به نظر می‌رسد که رای اعتماد وکلای ملت را می‌گیرد.
 
وی ادامه داد: فرهادی به جهت پیشینه علمی و فرهنگی از مقبولیت مناسبی برخوردار است، بنابراین در صورت کسب رای اعتماد از سوی نمایندگان مردم می‌تواند در تصدی‌گری وزارت علوم موفق باشد.
 
این نماینده مجلس یادآور شد: امیدواریم تعامل بین دولت و مجلس جایگزین چالش‌ها و تقابل‌ها شود و برنامه‌هایی که به نفع مردم و نظام است را اجرایی کنیم.
 
لازم به ذکر است؛ "محمد فرهادی" که هم اکنون ریاست سازمان جمعیت هلال احمر را بر عهده دارد بعد از میلی منفرد، فرجی دانا، نیلی‌احمدآبادی و دانش آشتیانی، پنجمین وزیر پیشنهادی رییس جمهوری برای تصدی وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری است و قرار است چهارشنبه همین هفته، صلاحیتش در مجلس شورای اسلامی بررسی شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار