نصیری قیداری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

محمد فرهادی فضای مجلس و دولت را تلطیف کرد/ جلسات وزیر پیشنهادی با مسئولان رضایت بخش است

معاون پارلمان وزارت علوم گفت: با توجه به تلفیق فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان برای نخستین بار، فرهادی فضای مجلس و دولت را تلطیف کرد.

نصیری قیداری معاون پارلمان وزارت علوم تحقیقات و فناوری در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: دیروز 3 آذر 93 محمد فرهادی جلساتی را با برخی از مسئولان از جمله لاریجانی، باهنر و حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی داشته است.

وی در خصوص نتایج جلسه با لاریجانی اظهار داشت: در این جلسه پیشنهادات و توصیه‌هایی از لاریجانی به محمد فرهادی ارائه شده، همچنین لاریجانی در رابطه با پروژه‌های کاربردی، ارتقاء دانشجویان دکتری، توجه به مسائل ارزشی و حفظ آرامش در دانشگاه ها تاکیدات زیادی داشتند.

نصیری قیداری تصری کرد: محمد فرهادی با باهنر نیز جلسه خوبی داشتند و مسائل مختلف بیان شد و به طور کلی جلسه خوبی ارزیابی شده است.

وی در خصوص جلسه با حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی اظهار داشت: این جلسه نسبتا طولانی بوده و با توجه به شخصیت معنوی حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی توصیه‌های خوب و باارزشی به محمد فرهادی شد.

نصیری به برنامه‌های صبح امروز 4 آذر ماه اشاره کرد و اظهار داشت: صبح امروز نشست فراکسیون رهروان ولایت و اصولگرایان برای نخستین بار با تلفیق این دو فراکسیون در حالی برگزار شد که محمد فرهادی فضای مجلس و دولت را تلطیف کرد و مورد استقبال زیادی در این جلسه قرار گرفت.

وی اظهار داشت: محمد فرهادی امروز ساعت 12 و 15 دقیقه با فراکسیون روحانیون و ساعت 13 با فراکسیون دانشگاهیان و هلال احمر دیدار دارد.

نصیری قیداری خاطر نشان کرد: فردا ساعت 8 صبح جلسه رای اعتماد محمد فرهادی با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود و تا ساعت 11 صبح این جلسه با  اعلام نتایج به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار