نعیمی‌رز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

وزیر پیشنهادی علوم به ابهامات اعضای فراکسیون اصولگرایان و رهروان ولایت پاسخ داد

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس با بیان اینکه وزیر پیشنهادی علوم در جلسه امروز صبح به ابهامات نمایندگان پاسخ داد، گفت: عمده نمایندگان حاضر در این جلسه تصمیم به رای اعتماد به وی را دارند و به نظرم فرهادی فردا وزیر علوم خواهد بود.

"صفر نعیمی‌رز" سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه امروز صبح این فراکسیون بیان داشت: این جلسه مشترکی بود از اعضای فراکسیون اصولگرایان و رهروان ولایت که با حضور "محمد فرهادی" وزیر پیشنهادی علوم برگزار شد. 
 
نماینده آستارا تصریح کرد: در ابتدای جلسه وزیر پیشنهادی علوم برنامه‌های خود را در مورد چگونگی مدیریت این وزارتخانه اعلام کرد و سپس تعدادی از اعضای هر دو فراکسیون سوالات و ابهامات خود را از وی پرسیدند.  
 
وی در ادامه افزود: فرهادی با پاسخ به ابهامات و سوالات نمایندگان برخی مسائل را شفاف‌سازی کرد.

نعیمی‌رز با اشاره به اینکه فرهادی در ارتباط با فتنه فصل‌الخطاب را سخنان مقام معظم رهبری دانسته است، گفت: وی در ارتباط با وابستگی به احزاب و یا گروهی نیز اعلام کرد که فراجناحی است و هیچ‌گونه وابستگی به حزب یا گروهی ندارد.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تصریح کرد: در مورد امضای نامه‌ منتسب به فتنه‌گران، فرهادی بیان کرد که هیچ نامه‌ای را امضاء نکرده است.  
 
نماینده آستارا در ارتباط با نظر فرهادی در مورد بکارگیری همکارانش در وزارت علوم نیز اعلام کرد: وزیر پیشنهادی علوم مسلما این کار را با مشاوره صاحب‌نظران انجام خواهد داد و این اشخاص را از میان کسانی انتخاب خواهد کرد که در خط امام (ره)، نظام و مقام معظم رهبری باشند.  
 
نعیمی‌رز با اشاره به برداشت کلی اعضای دو فراکسیون در این جلسه خاطرنشان کرد: عمده نمایندگان حاضر در این جلسه تصمیم به رای اعتماد به وی را دارند و نظر شخصی بنده هم این است که فرهادی فردا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار