به گزارش
گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، اسفندیار چهاربند، مدرسه را سازمانی یادگیرنده خواند و افزود: سامان دهی و سازمان دهی متوازن و تلفیق فرصت های تربیتی باعث می شود تا موقعیت های مناسب برای کسب تجربه در دانش آموزان فراهم شود و حاصل آن موجب تکوین مستمر هویت براساس نظام مقدس جمهوری اسلامی در دانش آموزان است.
وی با تاکید براین موضوع که وابستگی مدرسه به منطقه باید کم شود، خواستار احیای هویت مدرسه شد و تصریح کرد: مدرسه ای که سازمان یادگیرنده باشد در عین برون نگری، درون زاست.
مدیر کل آموزش وپرورش شهر تهران برتقویت روحیه خودباوری و خوداتکایی در مدرسه و استفاده از ظرفیت های داخل مدرسه تاکید کرد وادامه داد: بهسازی و اصلاح فرایندها در مدرسه باید روزآوری شود.
چهاربند تصریح کرد: یکی از کارکردهای استقرار نظام مدیریت آموزشگاهی، خودکنترلی بودن آن است . وظایف معلم نباید از بیرون به وی القا شود. معلم باید در تولید و طراحی نقش داشته باشد.
گفتنی است؛ در پایان این مراسم از کتاب «کیمیای همدلی، گنجینه همکاری» با حضور محمد دیمه ور، معاون آموزش ابتدایی ، اسفندیار چهاربند مدیر کل آموزش وپرورش شهر تهران رونمایی شد.
انتهای پیام/