پیگرینی: "توره" خود را پیدا کرده است / لیگ جزیره گواردیولا را کم دارد

مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی باشگاه منچسترسیتی، ضمن ابراز رضایت از عملکرد هافبک ساحل‌عاجی تیمش بر حضور گواردیولا در لیگ جزیره تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، در چارچوب رقابت‌های هفته 13 لیگ پریمیر انگلیس، باشگاه منچسترسیتی موفق شد با گل استیون ژونیچ و گل پیروزی‌بخش یحیی توره در دقیقه 62 از سه تیم سوانسی؟ با نتیجه 2 بر 1 بگذرد.
 
مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی باشگاه منچسترسیتی ضمن ابراز رضایت از عملکرد توره که در روزهای اخیر مورد انتقادات زیادی قرار گرفته است، گفت: او بازی به بازی بهتر می‌شود و برای ما بازیکن بسیار مهمی محسوب می‌شود.
 
او در فصل پیش گل‌های زیادی به ثمر رساند و سطح توقعات را تا حدی بالا برده است که ما این فصل هم‌چنین انتظاراتی از او داشته باشیم که این مسئله امکان‌پذیر است. اما نباید فراموش کرد که او یک هافبک است، نه یک مهاجم، اما با این وجود او همگان را تحت‌تأثیر بازی خوبش قرار داده است و نباید بازی او را به هیچ عنوان با گل به ثمر رساندن یا نرساندنش قضاوت کرد. او پس از بازی‌های بین‌المللی خسته است اما در کل کاملاً آماده است و می‌تواند تا آخر به بازی‌ها ادامه دهد.
 
پیگیرینی، سرمربی باشگاه منچسترسیتی در خصوص حضور پپ گواردیولا در خصوص حضور در لیگ جزیره گفت: من نمی‌دانم حضور گواردیولا در لیگ جزیره چه زمانی در آینده رخ می‌دهد، اما فکر می‌کنم اگر این اتفاق روزی رخ دهد و او به این جا بیاید، به سرمربی بسیار مهمی مانند بارسلونا و بایرن مونیخ تبدیل می‌شود و فکر می‌کنم اتفاق بسیار خوبی هم برای لیگ جزیره با حضور او رقم خواهد خورد.
 
اما با این وجود من در مرجع تصمیم‌گیری نیستم و راجع به تصمیمات گوردیولا چیزی نمی‌توانم بگویم. من بر این باورم که گوردیولا در تمام تیم‌هایش، شیوه بازیش را به آن‌ها تا حد زیادی انتقال می‌دهد. شاید تیم‌های بارسلونا و بایرن مونیخ بتوانند؟ به صورت یکسان با شیوه او بازی کنند. اما همیشه بازی‌های جذابی را از خود نشان می‌دهند.
 
تیم‌های که مالکیت زیاد توپ را دادند و تمام هجومی هستند. من به پپ گواردیولا و این که او تیم بسیار خوبی دارد، اعتقاد دارم اما تمام تلاش‌مان این است که برای او و تیمش بازی بسیار خوبی ارائه دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار