مانوئل پیگرینی، سرمربی باشگاه منچستر سیتی معتقد است از دست دادن اعتماد به نفس باخت شاگردانش را برابر زسکا مسکو رقم زده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در جریان رقابت لیگ قهرمانان اروپا، باشگاه منچستر سیتی در خانه میزبان زسکا مسکو بود. در این دیدار در حالیکه یحیی توره از باشگاه سیتی موفق به گل زنی شد، تیم روسی توانست در دقایق 2 و 34 گل زنی کند و بازی باخته را به بازی برده تبدیل کند.
در این دیدار توره در دقیقه 81 و فرناندینو در دقیقه 70 از زمین بازی اخراج شدند، بدین ترتیب سیتی با 9 بازیکن برابر زسکا در خانه خود متحمل شکست شد.

مانوئل پیگرینی سرمربی باشگاه منچستر سیتی در این خصوص گفت: این بازی یک بحران کامل از دست دادن اعتماد به نفس بود.

این مسئله بسیار سخت است که علت آن را بفهمیم، در این دیدار شاهد عملکرد ضعیفی از فوق ستاره‌ها و بازیکنان مهم سیتی بودیم و واقعا لحظات حساسی را سپری می‌کنیم و تنها به سابقه مربوط نمی‌شود چرا که ما در 2 هفته گذشته به اندازه کافی خوب نبودیم و خوب بازی نکردیم، من این مسئله را نمی‌فهمم ولی باید دلیل و راه حلی برای این مشکل پیدا کنم تا بتوانم به خوبی این شرایط را مدیریت کنم.

وی درخصوص داوری این مسابقه که پنالتی آگوئرا را تمارض تشخیص داد و در نهایت تا پایان بازی، 2 تن از یاران سیتی را اخراج کرد گفت: من نمی‌خواهم تصمیمات داور را در این بازی آنالیز کنم، او داور بازی است و باید تصمیم بگیرد. اگر پنالتی بود یا نبوده یا اگر بازیکنان باید کارت قرمز می‌گرفتند یا نمی‌گرفتند، مسئله این جاست که بازی همیشگی خود را ارائه ندادیم و خوب نبودیم.

لئونید اسلاسکی، سرمربی زسکامسکو ضمن ابراز رضایت از نتیجه بازی در خانه سیتی از بازیکن تیمش سیرو دومبیا در دقایق 1 و 34 گل زنی کرد گفت: واضح است که در بازی نخست برابر سیتی در مسکو او بسیار و به سختی کار کرد در شرایطی که می‌لنگید ومصدوم شده بود، او حتی وقتی در چنین شرایطی قرار داشت باز هم گل زنی کرد و گل به ثمر رساند، قبل از این بازی نیز به اندازه کافی و لازم آماده نبود، چرا که در تمرینات و بازی‌های این مصدومیت را به همراه داشت، او نشان داد که مهارت و استعدادش در چه سطحی است از این پس باید با او  مانند یک قهرمان رفتار کرد.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار