پیگرینی: توهین‌های نژادی، اعتماد به نفس توره را جریحه‌دار نمی‌کند

سرمربی باشگاه منچسترسیتی در خصوص توهین‌های نژادی اخیر به یحیی توره در صفحه‌ شخصی خود در توئیتر گفت: توره می‌تواند این توهین‌ها را به خوبی مدیریت کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پس از دربی منچستر یونایتد و منچسترسیتی که در نهایت به پیروزی 1 بر صفر آسمان آبی‌ها (لقب سیتی) انجامید، ستاره سیاه‌پوست و ساحل‌عاجی باشگاه منچسترسیتی یعنی یحیی توره در صفحه شخصی خود در توئیتر مورد حمله و توهین نژادی قرار گرفت.
 
مانوئل پیگرینی، سرمربی باشگاه منچسترسیتی در این خصوص گفت: من فکر می‌کنم یحیی بازیکن بسیار باتجربه‌ای است. او همیشه برابر حرکت‌هایی از این دست و از این قبیل می‌جنگد. فکر هم نمی‌کنم با این مسئله هم مشکلی داشته باشد. او خود می‌داند در این راه باید چه عکس‌العملی نشان داد و چطور این موضوع را به خوبی مدیریت کند.
 
گفتنی است یحیی توره بازیکن ساحل‌عاجی باشگاه سیتی که از 5 ماه پیش صفحه شخصی خود در توئیتر بسته بود، دوباره به پس از پیروزی منچسترسیتی بر منچستریونایتد در دربی صفحه شخصی خود را باز کرد و در آن نوشت:‌ خیلی خوشحالم که پس از پیروزی دوباره به توئیتر بازگشتم، هم‌اکنون تمرکز من بر روی بازی بعدی است، آخر هفته خیلی خوبی را برای همه آرزومندیم. پس از این، توئیت‌هایی که دربردارنده توهین‌های نژادی بود از سوی هواداران به سمت آن‌ها روانه شد که پلیس وارد عمل شد و حمایت همه جانبه خود را از این ستاره ساحل‌عاجی اعلام کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار