خوراکچی: مسئولان ساوه‌ای حوصله به خرج دهند، کارم را بلدم

سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه گفت: از مسئولان و هواداران تیم شهرداری ساوه می‌خواهم کمی صبر به خرج دهند چون کارم را بلدم و تیم را در لیگ نگه می‌دارم.

 محمود خوراکچی سرمربی تیم فوتسال شهرداری ساوه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: در روزی که اتفاق خوبی برای فوتسال کشور افتاد به مصاف تیم شهروند ساری رفتیم این اتفاق خوب حضور پر تعداد و پر شور تماشاگران ساروی در سالن بود، زیرا استقبال از تماشای بازی‌ها در سالن می‌تواند گام مثبتی برای فوتسال باشد با وجود اینکه حضور هواداران باعث برگزاری بازی پر استرس شد و حتی هواداران ما را تحت فشار گذاشتند اما از اینکه خیل عظیمی از جمعیت به تماشای دیدار دو تیم قعر جدولی آمده بودند، خوشحالم و معتقدم این نکته پیامد مثبتی برای فوتسال کشورمان خواهد  داشت.
 
وی افزود: در رویارویی با شهروند ساری شرایط خوبی نداشتیم البته این موضوع را عنوان نکردم که از بار منفی باخت کم کنم اما ما با 3 بازیکن مصدوم به ساری رفتیم که نباید بازی می‌کردند اما به دلیل نبود مهره، ناچار به زمین رفتند مروتی، بیضایی، حسین زاده،‌سه بازیکنی بودند که فقط با تکیه بر غیرت و تعصب خود در زمین حاضر شدند و بازی کردند از سوی دیگر ظریفیان کاپیتان تیم نیز سه کارته بود اجازه حضور در بازی را نداشت به این ترتیب در حالیکه مشکلات فراوانی داشتیم در روز خوب ساروی‌‌ها با آنها مقابله کردیم.
 
 خوراکچی در ادامه بیان داشت: گل‌هایی که در جریان بازی دریافت کردیم بچه‌گانه بود و تیمی همانند شهرداری ساوه با تمریناتی که در طول هفته انجام می‌دهند نباید این گل‌ها می‌شد اما تمام موارد دست به دست هم دادند تا مغلوب شویم پیروزی شهروند ساری را زیر سوال نمی‌برم و به خاطر تلاششان به آنها تبریک می‌گویم زیرا تیمی پیروزی را کسب کرد که از موفقیت‌های به دست ‌آمده، بیشترین استفاده را کند.
 
** اگر عرض پیما خسته مسابقات بود، پس تکلیف ملی‌پوشان چیست
 
سرمربی شهرداری ساری در خصوص داوری این دیدار توضیح کرد: عرض پیما به عنوان داور رقابت شهرداری ساوه و شهروند ساری معرفی شده بود اما در روز بازی متوجه شدیم ترابی قضاوت دیدار را به عهده دارد که این مسئله تعجب برانگیز بود.
 
در پاسخ به سؤالمان که چرا داور بازی را عوض کردند، شنیدیم که داور به دلیل خستگی ناشی از رقابت‌های گرند پریکس از قضاوت دیدار معاف شده اما مگر بازیکنان ملی نیز در برزیل رقابت نکردند، پس چطور آنها خسته نشده بودند؟

وی ادامه داد: در صورتی که کمیته فوتسال به فکر آرامش داوران است، می‌توانست از ابتدا این موضوع را در برنامه ریزی لحاظ کند تا این گونه مسائل ذهن مربیان را درگیر نکند زیرا داوران بازی تمرکز لازم برای قضاوت را نداشتند و فشار تماشاگران باعث شده بود محتاطانه سوت بزنند به طوری که خطاهای 60 به 40 شهرداری ساوه را به سود ساروی‌ها می گرفتند که گمان می‌کنم این مورد نقش به سزایی در نتیجه داشت. البته ترابی و محرابی از داوران خوب فوتسال کشورمان هستند اما تمرکز لازم را برای قضاوت نداشتند.
 
خوراکچی در خصوص شرایط تیمش خاطرنشان کرد: در حال حاضر شهروند ساری در جایگاه خوبی قرار نداردا ما این جایگاه با توجه به زمان و امکاناتی که در دست دارم دور از ذهن نیست. برای اینکه قول‌هایم را عملیاتی کنم باید تا نیم فصل رقابت‌های خوبی ارائه دهیم تا در آن زمان با جذب بازیکن و بهبود شرایط، جایگاه تیم را در جدول ارتقا بخشیم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر از کمبود مهره رنج می‌کشیم و حتی در بازیها قادر به تغییر سیستم نیستم اما با همه این موارد از هواداران و مسئولان باشگاه می خواهم حوصله به خرج دهند تا با کمی صبر به روزهای خوب برسیم. از همه فوتسال دوستان ساوه می‌خواهم که ناامید نشوند زیرا من کارم را بلدم و به طور حتم با کمی زمان تغییرات بزرگی در تیم اعمال می‌کنم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، مسئولان ، عرض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار