هتریک ماهان تندیس در ناکامی/ شهرداری خوراکچی در بحران

دیدار های هفته دهم لیگ برتر در روز دوم با برگزاری دو دیدار پیگیری شد و نتایج به شرح زیر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ دیدار های هفته دهم لیگ برتر با برگزاری دو دیدار پیگیری شد.
 
مقاومت البرز ۴ – ماهان تندیس قم ۲
 
گلها: امین نصراله زاده ۲ و نادر حنیفی و پیمان امینی نژاد(مقاومت)، علیرضاوفایی۲ (ماهان تندیس)
 
دومین روز هفته دهم لیگ برتر فوتسال با برگزاری دو دیدار در ساوه و کرج پیگیری شد و طی آن تیم مقاومت البرز موفق شد اولین برد خود در خانه را مقابل صدرنشین بحران زده ی لیگ یعنی ماهان تندیس قم دشت کند. تیم مقاومت که تا کنون تنها در دیدار مقابل شهرداری ساوه به یک امتیاز خانگی دست یافته بود در این بازی با دو ل از تیم مدعی ماهان تندیس پیش افتاد اما در ادامه علیرضا وفایی بازی را با دو گل به تساوی رساند اما این پایان کار نبود و شاگردان فلاح در روزی که تماشاگران را در کنار خود نمی دیدند، دو گل دیگر به ثمر رسانده و به خوبی نتیجه را به سود خود حفظ کردند.
 
شهرداری ساوه ۳ – فردوسی مشهد ۴
 
گلها: مهران رضاپور۲ و محمد بیضایی نژاد(شهرداری )، میثم خیام۲ و داود عباسی و علی فاخر (فردوسی)
 
در دیگر بازی این روز شهرداری ساوه در برابر فردوسی مشهد قرار گرفت و با وجود شروع خوب در لحظات ابتدایی، رفته رفته جریان بازی را به تیم فردوسی سپرد که به خوبی از سیستم دفاع و ضدحمله بهره می برد. تلاش دو تیم در نیمه اول با اشتباه مهران رضاپور به گل اول فردوسی ختم شد که توسط میثم خیام به ثمر رسید.
 
اما در آغاز نیمه دوم تیم فردوسی بار دیگر توسط میثم خیام به گل رسید و بیشتر به دفاع از برتری اش پرداخت. ولی گل مهران رضاپور بار دیگر حساسیت را به بازی آورد و تیم شهرداری سراپا حمله شد اما باز هم ضد حملات خوب فردوسی این بار توسط داود عباسی به گل نشست تا خوراکچی از سیستم پنج نفره استفاده کند. در ده دقیقه پایانی فشار شهرداری با سیستم پاورپلی بازی را به ۳-۲ رساند اما در این لحظه کادر فنی تیم فردوسی به خوبی از سیستم پنج نفره استفاده کرد و به کل چهارم دست یافت . در فاصله چند ثانیه باز هم شهرداری به گل رسید تا ۶ دقیقه پایانی با نتیجه ۴-۳ به سودفردوسی دنبال شود و حملات شهرداری یکی پس از دیگری با درخشش نصیری نیا و بی دقتی از دست رفت و محمود خوراکچی هشتمین امتیاز از زمان ورودش به شهرداری را به حریفان بسپارد.

****پیروزی پرگل دبیری با هتریک سرمربی

 دبیری تبریز ۵ – شهروند ساری ۱
 
گلها: جواد اصغری مقدم ۳ و رشید قلی پور و فرهاد فخیم (دبیری ) ، ارش خلیل پور ( شهروند)
 
هفته هم لیگ برتر فوتسال با برگزاری یک دیدار در وزشگاه پور شریفی تبریز آغاز شد و در آن تیم دبیری تبریز موفق شد با نتیجه ۵-۱ تیم شهروند ساری را شکست دهد.
 
این دیدار در شرایطی با برد دبیری همراه شد که نتیجه تلاش دو تیم در نیمه اول یک بر صفر به سود شاگردان ابطحی بود اما در نیمه دوم تیم دبیری با درخشش جواد اصغری مقدم مربی – بازیکن خود و سه گلی که او زد توانست سه امتیاز این بازی را به حساب خود واریز کرده و موقتا در رده چهارم جدول قرار بگیرد.
 
فرهاد فخیم و رشید قلی پور دیگر گلزنان دبیری در این دیدار بودند و تک گل شهروند را آرش خلیلی پور به ثمر رساند.
 
 
انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، برتر ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار