دوئل جذاب شمسایی- کشاورز، پیش از خواب زمستانی لیگ/ مسی ها در انتظار ماهان برای صدرنشینی

مسابقات هفته دهم لیگ برتر از روز چهار شنبه آغاز می شود و پس از برگزاری هفت دیدار مسابقات لیگ شانزدهم وارد تعطیلات زمستانی شده و ملی پوشان ایران به مسابقات گرندپریکس برزیل اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مسابقات شانزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال با برگزاری هفته دهم وارد تعطیلات می شود. دیدار های هفته دهم لیگ برتر از روز چهارشنبه تا جمعه برگزار می شود که به بررسی این دیدارها می پردازیم.

چهارشنبه ۱۳۹۳/۰۸/۰۷

دبیری تبریز ۱۶:۰۰ شهروند ساری
(سالن شهید پورشریفی تبریز)
حسین شاهمرادی- حمید کاشانی- حسنعلی رحیمی- شمس ا… اخوان
ناظر داوری: عباس رنجی

تیم های دبیری تبریز و شهروند ساری نخستین دیدار هفته دهم را از ساعت ۱۶ روز چهارشنبه در ورزشگاه پورشریفی تبریز آغاز می کنند. تیم دبیری در ادامه عملکرد پرنوسان خود در هفته نهم مقابل مس سونگون شکست خورد تا اصغری مقدم بداند تکیه زدن بر نیمکت یک تیم، آن هم در حد و اندازه دبیری کار بسیار دشواری است. اما تیم شهروند با ابطحی، بازی سه بر صفر برده را در دقایق پایانی با تساوی ۳-۳ عوض کرد تا سه امتیاز ارزشمند در دیدار خارج از خانه مقابل فردوسی را با ۱ امتیاز عوض کند. البته همین یک امتیاز هم برای تیم پایین جدولی شهروند ارزشمند بوده و در مقاطع حساس لیگ به درد نماینده ساری می خورد.

پنجشنبه ۱۳۹۳/۰۸/۰۸

مقاومت البرز ۱۶:۰۰ ماهان تندیس قم
(سالن انقلاب کرج)
علیرضا سهرابی- محمدرضا ذاکری- محمدحامد حدیدی- علی مرادیان
ناظر داوری: مصطفی حاج محمد

تیم فوتسال ماهان تندیس قم که لیگ شانزدهم را با قدرت و با ۸ پیروزی متوالی آغاز کرده بود در دو هفته گذشته به دو تیم از نیمه پایینی جدول امتیاز داده و حالا فاصله کمی با تعقیب کنندگان خود دارد. شاگردان امیر شمسایی به خوبی می دانند کسب اسه امتیاز مقابل تیم مقاومت البرز تا چه اندازه برای آنان حیاتی می باشد. در طرف مقابل سربازهای رضافلاح با شکست سنگین مقابل تاسیسات دریایی تهران روزهای خوشی را سپری نمی کنند ولی با تمام وجود با انگیزه درخشش مقابل صدرنشین لیگ حاضی می شوند.

شهرداری ساوه ۱۶:۰۰ فردوسی مشهد
(سالن فجر ساوه)
علی پورافشار- روح ا… مطهری- امیر لامعی- نیما روحانی
ناظر داوری: فرهاد خلفی

شهرداری ساوه که از زمان پیوستن محمود خوراکچی تا حدی نشانه هایی از تغییر را به نمایش گذاشته دومین بازی خانگی خود را با مربی جدید تجربه می کند. در دیدار خانگی قبلی شهرداری موفق شد ترمز ماهان تندیس را بکشد و این تیم همیشه پیروز را بدون امتیاز به قم رهسپار کند. اما در دیدار هفته نهم پایاسازه تبریز توانست انتقام ماهان تندیس را از شهرداری گرفته و دقیقا با همان نتیجه ۵-۳ شهرداری را شکست داد تا همچنان شهرداری ساوه قعرنشین لیگ باشد. اما تیم فردوسی مشهد که برای اولین بار به ساوه می رود در هفته های ابتدایی لیگ به عنوان پدیده مطرح شد و با نتایج خوب خود همگان را شگفت زده کرد اما رفته رفته فقدان تجربه در نتایج این تیم تاثیر گذشته و فاصله این تیم با میانه جدول رو به افزایش است.

جمعه ۱۳۹۳/۰۸/۰۹

مس سونگون ورزقان ۱۶:۰۰ شهید منصوری قرچک
(سالم شهید پورشریفی تبریز)
وحید عرض پیما- علی کشانی- مصطفی کرد- مهدی کرد
ناظر داوری: عباس رنجی

در آخرین روز از هفته هشتم چهار دیدار برگزار خواهد شد که در یکی از این بازی ها تیم رده دومی مس سونگون ورزقان با منصوری قرچک دیدار می کند. تیم مس پس از یک شکست مقابل فرش آرا به خوبی با برد دبیری به مسابقات بازگشت و با روحیه بالا و شرایط میزبانی به نبرد قرچکی ها می رود. همچنین شاگردان داورزنی پس از دو پیروزی مقابل تیم های مدعی گیتی پسند و فرش آرا برای هتریک پیروزی هایشان به تبریز می روند و به دنبال رساندن خود به رده های بالایی جدول می باشند.

شرکت ملی حفاری ایران ۱۶:۰۰ پایاسازه تبریز
سالن نفت اهواز
علیرضا یگانه- حسین وحدتی- قباد فتح الهی- امیر جعفریان
ناظر داوری: جواد وحیدی فر

تیم فوتسال حفاری اهواز به عنوان تنها تیم بدون شکست لیگ ۹۳ در هفته دهم میزبان پایاسازه تبریز است. پایاسازه که تا کنون تمام بازی هایش در خارج از تبریز را واگذار کرده امیدوار است با کادر فنی جدید خودش با دست پر از سفر طولانی تا اهواز بازگردد. اما شاگردان ناظم الشریعه در حفاری هم مصمم هستند با کسب سه امتیاز این بازی هم به جایگاه خود در جدول رده بندی سامان بدهند و هم بدون باخت به تعطیلات زمستانی لیگ وارد شوند.

گیتی پسند اصفهان ۱۶:۰۰ تأسیسات دریایی ایران
(سالن مخابرات اصفهان)
محمودرضا نصیرلو- علیرضا رمضانی- ایمان غلامی- بابک سورشجانی

ناظر داوری: هرمز مشفق

حساس ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر دوئل شمسایی – کشاورز در سالن مخابرات اصفهان است. تیم های گیتی پسند اصفهان و تاسیسات دریایی تهران در حالی رو در روی هم قرار می گیرند که هر دو از بازیکنان بزرگ فوتسال ایران به عنوان مربی – بازیکن استفاده می کنند. تیم گیتی پسند در هفته نهم توانست دیدار سخت مقابل میثاق تهران را با برتری ۴-۲ به پایان ببرد و تاسیسات مقابل مقاومت البرز ۵ بر صفر به برتری دست یافت. در این دیدار حساس جای چند مهره کلیدی دو تیم خالی است که مهمترین غایب بازی احمد اسماعیل پور آقای گل سالهای اخیر لیگ برتر فوتسال است که به دلیل اخراج در بازی قبلی این بازی را ازدست می دهد. همچنین افشین کاظمی از هفته های قبلی از تیم گیتی پسند کنار گذاشته شده و حضور محمد طاهری و محمد کشاورز که چند هفته را به دلیل مصدومیت از دست داده بودند در هاله ای از ابهام است. اما در طرف مقابل وحید شمسایی‌محمدرضا سنگ سفیدی بازیکن محبوب خود را در اختیار ندارد.

فرش آراء مشهد ۱۶:۰۰ میثاق تهران
(سالن شهید بهشتی مشهد)
پژمان رضایی- مهدی مرشدی- حسینعلی محمدنژاد- میلاد حمزه
ناظر داوری: نعمت کریمی

آخرین دیدار هفته دهم لیگ برتر بین تیم های فرش آرای مشهد و میثاق تهران برگزار خواهد شد. تیم میثاق تهران پس از شکست مقابل گیتی پسند و با بازگشت دو بازیکن محروم خود، با ترکیب کامل به مشهد سفر می کند و تیم فرش آرا پس از شکست مقابل منصوری در قرچک امیدوار به کسب سه امتیاز این بازی حساس است. این بازی طبق برنامه قبلی ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد اما روال معمول هفته های گذشته خبر از تغییر ساعت این بازی به دلیل پخش تلوزیونی آن می دهد.
برچسب ها: فوتسال ، شمسایی ، کشاورز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار