وزارتخانه های دفاع و کشور افغانستان از کشته شدن 75 عضو گروه طالبان و زخمی شدن 55 تن دیگر از آنان طی 48 ساعت گذشته در مناطق مختلف افغانستان در درگیری با نیروهای پلیس و ارتش این کشور ،خبر دادند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، وزارت کشور افغانستان روز شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که در عملیات های نیروهای پلیس در استان های مختلف این کشور 49 عضو گروه طالبان کشته، 32 نفر زخمی و 20 تن از آنان بازداشت شدند.

در بیانیه وزارت کشور افغانستان افزوده شده است که در این مدت تعدادی سلاح و مقداری مهمات نیروهای طالبان به دست نیروهای پلیس افغان افتاد و 57 عدد کنار جاده ای نیز کشف و خنثی شد.

وزارت دفاع افغانستان نیز روز شنبه در بیانیه جداگانه ای اعلام کرد که 26 عضو گروه طالبان در درگیری با نیروهای ارتش این کشور کشته، 23 تن دیگر از آنان زخمی شدند.

در این بیانیه آمده است که در این مدت 66 بمب کنار جاده ای نیز کشف و خنثی شد و تعدادی یسلاح و مهمات نیروهای طالبان به دست نیروهای افغان افتاد.

در بیانیه وزارت دفاع افغانستان گفته شده است که 5 سرباز ارتش نیز طی 48 ساعت گذشته بر اثر درگیری با شبه نظامیان طالبان و انفجار بمب های جاده ای کشته شده اند.
/انتهای پیام
منبع:ایرنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار