شام غریبان استقلالی‌ها برای پیشکسوت آبی‌پوشان در رستوران سرمربی تیمشان برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، غلامحسین مظلومی، سرطلایی استقلال که چندی بود با بیماری سرطان دست و پنجه نرم  می‌کرد 2 روز پیش دار فانی را وداع گفت.
 
در همین راستا در رستوران امیر قلعه‌نویی شاندیز‌ آفتاب مراسم باشکوهی‌ برای سرطلایی استقلال برگزار شد.
 
جزییات گزارش را می‌خوانید:



** تولد بی سرو صدای قلعه‌نویی


امروز روز تولد امیر‌قلعه‌نویی استقلال است و وی به دلیل فوت پیشکسوت آبی‌ها ترجیح داد شب گذشته بازیکنان و هنرمندان حاضر در رستوران شاندیز آفتاب که دور هم جمع شده بودند جشنی برای او نگیرند تا در واقع تولد قلعه‌نویی به شام غریبان غلامحسین مظلومی تبدیل شود.

* چهره‌های سرشناس در مراسم سرطلایی

از جمله بازیکنان استقلال، هنرمندانی نظیر سیدجواد هاشمی، مهدی ماهانی، محسن افشانی، امیر نوری، بهمن هاشمی و آبی‌پوشانی همچون محسن فروزان، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، امیرحسین صادقی، حنیف عمران‌زاده، ستار همدانی، ایمان عالمی در مراسم یادبود مظلومی حضور داشتند.

علاوه بر بازیکنان، هنرمندان، مسئولان و رئیس فدراسیون هم در مراسم آن مرحوم شرکت کردند که از آن جمله می‌توان به علی کفاشیان، مهدی تاج، امیدوار رضایی و داریوش مصطفوی اشاره کرد.

* مراسم سوم مظلومی امروز در بلال

ظهر امروز ساعت 14 تا 16 مراسم سوم سرطلایی استقلال غلامحسین مظلومی در مسجد بلال برگزار می‌شود و بازیکنان استقلال و پیشکسوتان هم در این مراسم حاضر خواهند شد.

* اهدا تابلوی سفید به خانواده پاشایی
 
همچنین در کنار شام غریبان مظلومی برنامه گرامیداشت مرتضی پاشایی نیز با تجلیل از پدر و خانواده آن مرحوم در رستوران شاندیز آفتاب برگزار شد و در همین راستا تابلوی سفیدی توسط هنرمندان و بازیکنان استقلال امضا و نوشته‌های تسلیت خود را روی آن تابلو به عنوان یادبود به خانواده پاشایی اهدا کردند تا از این طریق با پدر و مادر مرتضی پاشایی ابراز همدردی کنند.



* رودرویی قلعه‌نویی و  مظلومی

 
پرویز مظلومی برادر مرحوم غلامحسین مظلومی هم در آن مراسم حاضر شد و برخورد پرویز مظلومی و امیر قلعه‌نویی هم در نوع خود جالب بود و در واقع این دو نفر هر چند که دل‌خوشی از یکدیگر ندارند اما در این مراسم کدورت‌ها را شاید ظاهری کنار گذاشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، شام ، غریبان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار