طباطبایی:

کوچ سرطلایی ایران خبر خوبی برای جامعه‌ ورزش نبود/ اگر کیفیت دربی خوب باشد، هواداران هر روز به ورزشگاه خواهند آمد

پیشکسوت استقلال تهران و کارشناس فوتبال گفت: خبر درگذشت غلامحسین مظلومی خبر خوبی برای جامعه‌ ورزش نبود و همه از این موضوع غمگین و ناراحت هستند.

هادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: امیدواریم بازی خوبی از آب دربیاید و شاهد یک فوتبال گرم و روان از سوی دو تیم باشیم.

پیشکسوت استقلال تهران و کارشناس فوتبال در خصوص تیم داوری دربی توضیح داد: امیدوارم تجربه‌ی خوبی برای جهانبازی و تیم داوری باشد و بتوانند از فرصت سوت زدن در دربی استفاده کنند و همچنین روند بازی مانع از سخت شدن بازی برای تیم داوری می‌شود.

وی در خصوص بازی تصریح  کرد: به اعتقاد بنده استقلال نمی‌تواند مثل دهه‌های اخیر بازی کند و بتواند بازی خیلی خوبی به نمایش بگذارد و رفته رفته آن بازی‌های دهه‌های گذشته به دست فراموشی سپرده می‌شود.

طباطبایی در خصوص روز بازی دربی توضیح داد: به هر حال روز بازی در حضور تماشاگران بی‌تأثیر نیست ولی اگر بازی زیبا باشد این قضایا مانع حضور هواداران درورزشگاه نمی‌شود، به هر حال در گذشته این مسائل مطرح نبود و به قدری بازی‌‌ها زیبا بود همه‌ی هواداران منتظر اعلام روز بازی بودند و برایشان فرقی نمی‌کرد که بازی در روز تعطیل برگزار شود یا روز غیر تعطیل.

پیشکسوت استقلال تهران و کارشناس فوتبال کشورمان در پایان گفت: خبر درگذشت و کوچ این پیشکسوت استقلال تهران ( مظلومی) خبر تلخی برای جامعه‌ی ورزش کشور بود امیدوارم که او قرین لطف و رحمت الهی قرار بگیرد و تا این عزیزان در قید حیات هستند بیشتر قدرشان را بدانیم، این ضایعه را به تمام ملت ایران و جامعه‌ی ورزش تسلیت می‌گوییم.

انتهای پیام/

برچسب ها: فوتبال ، تصریح ، اعتقاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار