طباطبایی: کی روش در فوتبال ما تغییری ایجاد نکرد

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: کی روش یکی از مربیان بزرگ خارجی است که در ایران کار کرده اما نتوانسته در فوتبال ما تحولی ایجاد کند و بازیکن سازی کند.

هادی طباطبایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص تمدید قرارداد با کی روش افزود: تکلیف این موضوع باید هر چه زودتر مشخص شود چرا که در حال از دست دادن زمان هستیم و به صلاح طرفین است که هرچه زودتر به توافق برسند.

وی در خصوص عملکرد کی روش در فوتبال ایران تصریح کرد: عملکرد وی از لحاظ نتیجه گیری و حضور در جام جهانی خوب بود ولی در فوتبال ما تغییر و تحولی ایجاد نکرد.

وی افزود: کی روش جزو بهترین مربیانی است که به ایران آمده و از لحاظ فنی مربی بزرگی است و بهتر است که قرارداد وی تمدید شود.

طباطبایی در خصوص بندی که فدراسیون در قرارداد کی روش گذاشته مبنی بر اینکه در کنار وی باید مربی ایرانی هم کار کند اظهار داشت: خیلی خوب است چرا که این موضوع کمک می‌کند که تجربیات مربیان خارجی در اختیار مربیان ما قرار گیرد و دانش فنی‌شان افزایش یابد.

طباطبایی خاطرنشان کرد: ما فرصت کمی تا جام ملت‌های آسیا داریم باید هرچه سریع‌تر این قضیه حل شود و در صورت تمدید نشدن قرارداد با کی روش مربی ایرانی بهترین گزینه است.

انتهای‌پیام/
برچسب ها: طباطبایی ، کی روش ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
امید
۲۲:۳۹ ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
اخه این بابا چکارست که به خودش اجازه میده راجع به کیروش نظر بده.خجالتم خوب چیزیه به خدا.یکی به این مو قشنگ بگه اخه بابا بالاترین افتخارت تو فوتبال چی بوده.
آخرین اخبار