اظهار نظر کارشناسان در مورد بازی امشب تیم ملی مقابل بوسنی

کارشناس فوتبال اظهار داشت: بازیکنان تیم ملی بوسنی در صورتی که با انگیزه ظاهر شوند برای ملی پوشان کشورمان مشکل ساز خواهند بود.

محمود فکری درگفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ملی کشورمان در مقابل بوسنی باید در ابتدا به فکر گل نخوردن باشند و سپس با برنامه‌ای مشخص به دروازه تیم بوسنی نزدیک شوند.
وی ادامه داد: سیستم کی روش در  2 بازی گذشته مناسب بوده و معقتد هستم در مقابل بوسنی با دفاع باز بازی کردن سیستم مناسبی نخواهد بود.
فکری تصریح کرد: تیم بوسنی به احتمال فراوان بدون انگیزه مقابل ملی پوشان کشورمان ظاهر می‌شوند، در اینصورت کسب نتیجه و پیروزی مقابل این تیم برای ملی پوشان آسان است.
فکری تصریح کرد: انگیزه ملی پوشان بوسنی مقابل تیم ایران احتمال گل خوردنمان را زیاد می‌کند دریافت گل مسیر صعود را برایمان سخت می‌کند. ملی پوشان باید با دقت و هوشیاری کامل بازیکنان بوسنی را مهار کنند.
فکری افزود: در شرایط فعلی تیم ملی شانس صعود به مرحله بعد رقابت‌های جام را دارد، هدف نخست تیم ملی باید صعود باشد در صورتی که زمینه صعودمان فراهم نشد حذف آبرومندانه از این رقابت‌ها داشته باشیم.
 
*فریده شجاعی: انگیزه ما بر بی انگیزگی بوسنی غلبه می‌کند

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بازی تیم ملی فوتبال ایران و بوسنی به دلیل انگیزه بالای بازیکنان ما و بی انگیزگی بوسنی می‌تواند حتی پل صعود ما به مرحله بعد باشد.
وی افزود: چنانچه تیم ملی کشورمان مقابل تیم بوسنی بتواند علاوه بر سیستم دفاعی، بیشتر در نقش حمله باشد قطعاً 3امتیاز این بازی را کسب می‌کنند و مطمئنا به مرحله بعد صعود خواهند کرد چون بچه‌های ما از اعتماد به نفس و انگیزه بالایی برخوردارند.
وی در خصوص بازی‌های قبل تیم کشورمان اذعان کرد: بازی تیم ملی مقابل آرژانتین یکی از بازی‌های تاریخی کشورمان بود و هیچ کس نمی‌توانست این نتیجه را پیش بینی کند و واگذاری بازی نیز در وقت اضافه به منزله باخت نیست.
شجاعی افزود: تیم ما می‌توانست 3امتیاز بازی مقابل نیجریه را از آن خود کند اما با سیستم دفاعی فقط یک امتیاز آن را کسب کردند و البته این خواسته وتدبیر سرمربیشان بود. در کل تیم بازی‌های خوبی را از خود نشون داد و امیدواریم به مرحله بعدی صعود کنند.

*درخشان: بازی تدافعی شانس پیروزی تیم ملی را کم می‌کند
کارشناس فوتبال اظهار داشت: تیم ملی ایران با انجام یک بازی تدافعی مطلق شانسی برای پیروزی ندارد.
حمید درخشان  گفت: دیدار مقابل بوسنی دیداری حساس، سرنوشت سازی برای تیم ملی کشورمان است. ملی پوشان باید در این دیدار فکورانه و شجاعانه بازی کنند تا نتیجه دیدار به نفع خود کسب کنند.
وی ادامه داد: سیستم تدافعی تیم ملی ایران در دو بازی گذشته مقابل آرژانتین ونیجریه مناسب بوده است اما این سیستم مقابل تیم بوسنی برای رسیدن به گل مناسب نیست. بازی تدافعی پیامد مثبتی برای تیم ملی مقابل بوسنی در پی ندارد.
درخشان افزود: در دیدار با بوسنی ما نیاز به گل داریم از طرفی باید مواظب باشیم تا گلی دریافت نکنیم. دفاع کردن و به فکر حمله بودن می‌تواند گلی را برای ملی پوشان به همراه آورد.

*سرمربی تیم ملی فوتبال دختران :با تدبیر کی روش به مرحله بعد صعود می‌کنیم
شادی مهینی گفت: تیم کشورمان با تدبیرهای کی روش قطعاً به مرحله بعدی صعود خواهد کرد.
وی بیان کرد: از بازی مقابل تیم آرژانتین می‌توان گفت که تیم ملی کشورمان به طور قطع تیم بوسنی را شکست خواهد داد و وارد مرحله بعدی بازی‌های جام جهانی می‌شود.
وی افزود: بازی مقابل تیم آرژانتین در تاریخ ایران بی‌نظیر بود و بچه‌ها بهترین بازی‌هایشان را به نمایش گذاشتند، البته درنتیجه بازی، داور بی تاثیر نبود و می‌توانست این بازی حداقل مساوی به اتمام برسد.
مهینی اظهار کرد: جوانان تیم ملی کشورمان در این دوره خوش درخشیدند و امیدوارم بتوانند از حقشان دفاع کنند و پله‌های صعود را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارند.
 
*دروازه بان سابق تیم ملی: تیم بوسنی برای اعتبار فوتبالش به مصاف ایران می‌آید ملی پوشان باید هوشمندانه تر بازی کنند
 
هادی طباطبایی دروازه بان سابق تیم ملی گفت: تیم ملی کشورمان مقابل تیم بوسنی بازی سرنوشت ساز و مهمی را در پیش دارد. دیدار با بوسنی مهمتر از دو دیدار قبلی تیم ملی است.
وی ادامه داد: ملی پوشان کشورمان در این دیدار باید هوشمندانه تر و به دور از احساسات بازی کنند. تیم بوسنی از رقابت‌های جام حذف شده است و برای اعتبار فوتبالش به مصاف ایران می‌آید.
طباطبائی تصریح کرد: تیم ملی کشورمان در دو دیدار گذشته‌ی خود با سیستم مناسبی بازی کرده و این سیستم تاکنون نتیجه مطلوبی برای تیم ملی کشورمان در پی داشته است.
وی افزود: تیم بوسنی درخط حمله از بازیکنان پر قدرت بهره می برد ملی پوشان کشورمان باید با دقت و متفکرانه مهاجمان این تیم را مهار کنند.

*حسین عبدی:
بازی مقابل بوسنی اهمیت بالایی برای کشورمان دارد/ ایران در ضد حمله‌ها زهردار عمل کرده است

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: بازی بوسنی مقابل ایران برای ملی پوشان کشورمان از اهمیت بالایی برخودار است وهمه چیز بستگی به شرایط دارد.
حسین عبدی اعلام کرد: تیم ملی کشورمان در دو بازی قبل خود به خوبی دفاع کرده و در ضد حمله‌ها زهردار نشان داده است، تیم دارای انسجام بالایی است و انگیزه خوبی دارد.
وی اضافه کرد:بازیکنان اگر باز هم بتوانند بازی منسجم خود را حفظ کنند وهمه چیز به درستی پیش رود همه از ایران به عنوان تیم خوب یاد خواهند کرد در غیر این صورت و با انجام بازی ضعیف احتمال دارد که بگویند بازی مقابل آرژانتین فقط یک اتفاق بود البته این موضوع باز هم از بزرگی بازی ایران و آرژانتین نمی ‌کاهد.
کارشناس فوتبال کشورمان پیش بینی خود را از بازی ایران و بوسنی اینگونه اعلام کرد: از نظر من دو حالت دارد یا عالی بازی می‌کنیم و می بریم و احتمال صعود را افزایش می‌دهیم یا برعکس می شود و نمایش ضعیفی خواهیم داشت و می بازیم، همه چیز بستگی به نوع بازی دارد، بازیکنان ما باید تا آخرین دقیقه مانندن دو بازی قبل خود بازی را دنبال کنند.

*ابراهیمی:
سیستم دو بازی گذشته مقابل بوسنی نتیجه بخش است

پیشکسوت و کارشناس فوتبال اظهار داشت: اگر تیم ایران با سیستم گذشته مقابل تیم بوسنی ظاهر شود نتیجه مطلوب را کسب می‌کند.
ناصر ابراهیمی گفت: تیم ایران مقابل تیم بوسنی بازی سخت و نفس گیری را در پیش دارد . ملی پوشان در دو بازی گذشته با سیستم مناسبی مقابل حریفان ظاهر شدند و معتقد هستم این شیوه بازی در مقابل بوسنی نیز برای ملی پوشان نتیجه بخش است.
ابراهیمی تصریح کرد: هدف ملی پوشان در مقابل بوسنی در ابتدا گل نخوردن و سپس به ثمر رساندن گل باشد. تیم ملی درصد حمله می‌تواند دروازه تیم بوسنی را باز کند. دردیدارهای مقدماتی جام جهانی نیز تیم ملی با استفاده از ضد حمله‌ها حریفان خود را شکست داده است.
وی افزود: تیم ملی ایران با انجام بازی خوب می‌تواند دروازه بوسنی را باز کند و صعود به مرحله بعدی رقابتها امیدوار شود البته امیدوارم تیم آرژانتین نیجریه را با 2 گل شکست دهد./
برچسب ها: کارشناس ، فوتبال ، بوسنی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عاشق وطن
۲۳:۱۰ ۰۴ تير ۱۳۹۳
در دین و آیین اسلام لذت های پایدار به لذت های سطحی و زود گذر ارجعیت دارد .
این جمله را به فونبال بسط دهیم ،
با هزینه میلیاردی صرف شده برای این تیم چند بنگاه اقتصادی زودبازده می توان تاسیس نمود ؟
هزاران نفر فدای فقط پنجاه نفر !!!
پاسخ این سوال را فقط می توان با منطق داد و جواب احساسی آن کاملا مشخص است .
با تشکر .
Iran (Islamic Republic of)
وحید ناصری
۱۴:۴۵ ۰۴ تير ۱۳۹۳
ایران دو بر صفر پیروز میشه.ایشالله که صعود کنیم.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۴۸ ۰۴ تير ۱۳۹۳
ایران دو ,هیچ میبره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۰۴ تير ۱۳۹۳
سه ؛هیچ میبره .... اگه این داورا اجازه بدن..!!!!!!
آخرین اخبار