بازیکنان تیم ملی فوتبال ایرانی را جهانیان نشان دادند

مربی و مدرس بین المللی فوتبال مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری، گفت: تمامی بازیکنان اصلی، ذخیره و حتی کادرفنی تیم ملی در جام جهانی متحد و یک دل بودند و برای موفقیت فوتبال ایران تلاش کردند.

بالویی با اشاره به عملکرد بسیار خوب و ارائه بازی زیبا از سوی بازیکنان افزود:بازیکنان در رقابت های جام جهانی 2014 برزیل در دو بازی انجام شده بسیار هماهنگ و هم دل بودند.

وی تصریح کرد:اکثر مفسران و کارشناسان فکر می کردند که بازیکنان تیم ملی در جام جهان در برابر حریفان زنگ تفریح خواهند بود ولی بازیکنان با عملکرد خوبشان جواب محکمی دادند.

مربی و مدرس بین المللی فوتبال مازندران ایران هنوز از مدعیان صعود به مرحله دوم این رقابت ها عنوان کرد و گفت: اگر در بازی مقابل آرژانتین داور صربستانی قضاوت عادلانه ای داشت الان برای صعود مشکلی نداشتیم.

بالویی از قضات بد این داور در بازی مقابل آرژانتین بر علیه ایران افزود: هنوز هم چیزی از ارزش های بازیکنان تیم ملی کم نشد و بازیکنان ایرانی درس خوبی به فوتبال دنیا دادند.

وی با اشاره به حفظ سرمربی فعلی تیم ملی افزود: کی روش از مربیان باتجربه فوتبال جهان است که سیستم تیم ملی را دو بازی مقابل نیجریه و آرژانتین به خوبی جواب داد و مسئولان فدراسیون باید این مربی بزرگ را برای موفقیت کشور حفظ کنند/س

برچسب ها: غیرت ، فوتبال ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.