رئیس حفاظت محیط زیست میاندوآب از دستگیری شش شکارچی پرنده زینتی در میاندوآب و سواحل جنوبی پارک ملی دریاچه ارومیه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران، اکبر محمدیان امروز اظهار داشت: در پی گشت ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان میاندوآب تعداد شش شکارچی متخلف دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این افراد با اسلحه غیر مجاز اقدام به شکار می‌کردند افزود: از متخلفان تعداد سه قبضه اسلحه غیرمجاز کشف و ضبط و تحویل مراجع قضایی شد.

رئیس حفاظت محیط زیست میاندوآب به مکان دقیق وقوع این جرم اشاره کرد و تصریح کرد: این افراد در کنار سواحل جنوبی پارک ملی دریاچه ارومیه اقدام به شکار می‌کردند که توسط ماموران یگان حفاظتی شهرستان میاندوآب دستگیر شدند.

محمدیان به دیگر ادوات کشف شده از این متخلفان اشاره کرد و گفت: علاوه بر سه قبضه اسلحه غیرمجاز تعداد سه قطعه لاشه پرنده غاز و اردک نیز از متخلفان کشف شد که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی با بیان اینکه شکار در مناطق حفاظت شده ممنوع بوده و مردم برای این امر نیازمند اخذ مجوز هستند، تصریح کرد: متخلفان بدون پروانه و مجوزهای لازم اقدام  به شکار کرده بودند که توسط ماموران دستگیر شدند.

رئیس حفاظت محیط زیست میاندوآب اظهار داشت: ماموران یگان حفاظتی شهرستا میاندوآب شبانه‌روز در حال فعالیت بوده و با هر نوع تخلف در مناطق حفاظتی برخورد قانونی دارند.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.