سارق حرفه اي هنگام ورود به مخفيگاه با چادر زنانه دستگير شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران، فرمانده انتظامي خوسف گفت: با اعلام مرکز فوريت هاي پليسي 110، مبني بر سرقت از منزل يکي از شهروندان، ماموران پليس آگاهي در محل حاضر و ضمن بررسي صحنه و مشخصات اعلامي از سوي صاحب خانه، به يک نفر سارق سابقه دار مظنون شدند.
 
سرهنگ « احمد رضا کارگر » افزود : ماموران در تحقيقات، محل اختفاي متهم فراري را شناسايي کردند و متوجه شدند اين سارق حرفه اي که زنداني فراري و معتاد به مواد مخدر است براي تامين مواد مصرفي خود سرقت کرده است و براي فرار از دست ماموران از پوشش زنانه (چادر) استفاده کرده است که در ادامه متهم با هوشياري و تيز بيني ماموران قبل از ورود به مخفيگاه خود در يک اقدام غافلگيرانه دستگير و براي تحقيقات تکميلي به پليس آگاهي منتقل شد.
 
وي ادامه داد : اين سرقت در کمتر از 24 ساعت پس از وقوع، کشف شد و متهم پس از انتقال به آگاهي و بازجويي هاي تخصصي و فني، به سرقت از منزل اقرار کرد، اما تحقيقات تکميلي از وي همچنان ادامه دارد. وي عنوان کرد: طي هفته گذشته، ماموران انتظامي اين شهرستان با کار شبانه روزي موفق به دستگيري 5 نفر از سارقان حرفه اي منطقه و شهرستان خوسف شدند و پس از تشکيل پرونده، آن ها را به مراجع قضايي معرفي کردند.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: مشهد ، پلیس ، پوشش ، چادر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.