سرمربی تیم ملی آرژانتین بر این باور است که روز جدایی مسی از کاتالاها فرا رسیده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، لیونل مسی اسطوره‌ای آرژانتینی فوتبال جهان که 4 دوره توپ طلا جهان را از آن خود کرده است و با به ثمر رساندن گل در کثوت و کیفیت نامی جاودانه برای خود در میان سایر نام‌آوران جهان دست و پا کرده از دیرباز مورد توجه تیم‌ها و باشگاه زیادی قرار داشت.

اما همیشه عرق و تعصبی که وی به کاتالان ها داشتند باعث شده وی تا این لحظه عطای تیم‌ها را به لقایشان ببخشد و جز پیراهن آبی اناری پوشان چیز دیگری را بر تن نکند.

اما شرایط همیشه متفاوت است و وی که این روزها مسی همیشگی نیست و روند سراشیبی و افول را در میان کاتالان‌ها در پیش گرفته تصمیم گرفته است دست به تغییراتی زند، تا جاییکه وی تا چند وقت پیش مصرانه حضور در بارسا را به هیچ جا ترجیح نمی‌داد، هم اکنون حضور و بقا در این باشگاه را در سایه اما و اگر می‌داند.

خرراردو مارتینو سرمربی سابق باشگاه بارسلونا و تیم ملی آرژانتین که فصل پیش در نیمکت کاتالان‌ها حضور دارد از امکان خروج او و پیوستن ستاره آرژانتینی به باشگاه‌های دیگر خبر داد.

وی در این خصوص گفت: وقتی که شما به ارتباطی که او با بارسا دارد توجه می‌کنید این مسئله را که او بخواهد این باشگاه را ترک کند بسیار سخت و ناممکن می‌بیند اما وقتی که به گزینه‌های او و تیمهای بسیار بزرگی که با پیشنهادات خارق العاده در انتظار جذب او هستند به این نکته می‌رسید که ترک و جدایی‌اش از کاتالان‌ها خیلی هم دور از ذهن و غیرقابل انتظار نیست.

فکر می‌کنم هم اکنون از جایی که فوتبال بازی می‌کند رضایت کامل دارد.

من هیچ وقت با او در این زمینه صحبت نکرده‌ام چرا که هر کسی خودش می‌تواند برای خود تصمیم بگیرد و می‌داند چه چیزی برایش بهترین است.
گفتنی است، لیونل مسی با پیراهن آبی اناری پوشان بندر کاتالان توانسته 350 گل به ثمر برساند و در 6 جام قهرمانی لالیگا، 4 جام کوپادل ری یا جام حذفی و سه لیگ قهرمانان اروپا بارسلونا را همراهی کند.

انتهای پیام/


برچسب ها: مسی ، بارسا ، سابق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار