تیم‌های ملی آرژانتین – کرواسی، برزیل- ترکیه و هلند- مکزیک دیدار‌های تدارکاتی برگزار کردند که طی آن با هم تیم ملی هلند متحمل شکست شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهو اسپرت، تیم ملی آرژانتین موفق شد به لطف بازی درخشان لیونل مسی در دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی کرواسی به پیروزی 2 بر یک دست یابد خراردو‌ مارتینو سرمربی تیم ملی آرژانتین از کسب این پیروزی ابراز خوشحالی کرد اما گفت: در نیمه دوم بازیکنان آرژانتین پیشرفت خوبی داشتند اما در مجموع این دیدار نشان داد ما هنوز هم باید برای پیشرفت بیشتر تلاش کنیم در تیم ملی آرژانتین نکات مثبت فراوانی دیده شد که کارلو توز یکی از آنان بود او پس از دوری چند ساله از تیم ملی خیلی خوب توانست خود را با شرایط جدید هماهنگ سازد.
 
 نیکو کواچ‌ سرمربی تیم ملی کرواسی از نتیجه  بدست آمده چندان ناراحت نبوده و گفت: آنان بازیکنان زیادی در سطح کلاس جهانی دارند و به همین واسطه فرصت‌های بی شماری برای گل زدن به دست می‌آوردند از اینکه به خوبی در برابر ستارگان آرژانتینی ایستادگی کردیم خوشحال هستم شهر استانبول هم میزبان بازی تدارکاتی  میان تیم‌های ملی ترکیه و برزیل بود اما شاگردان فاتح تریم نتیجه را با حساب 4 بر صفر به شاگردان دونگا واگذار کردند.
 
 نیمار مهاجم 22 ساله برزیل زننده 2 گل از مجموع 4 گل این بازی بود.
 
 سرمربی تیم ملی ترکیه پس از این دیدار گفت: ما می توانستیم برای انجام دیدار تدارکاتی تیمی راحت‌تر را انتخاب کنیم تا آمار بازی به نفع ما تمام شود اما برزیل به عنوان یکی از برترین تیم‌های  ملی جهان را برای این منظور انتخاب کرده تا خود را در مقابل یک حریف قدرتمند محک بزنیم این کار فرصت خوبی به هواداران فوتبال در ترکیه داد تا بازیکنان‌ محبوب خود را از نزدیک ملاقات کنند.
 
در دیگر بازی تدارکاتی مکزیک موفق شد تا نتیجه 3 بر2 از سد هلند بگذرد.
 
 در این دیدار کارلوس ولا ستاره مکزیکی موفق به ثمر رساندن دو گل شد آن هم برای اولین  مرتبه از سال 2011 تاکنون که به تیم ملی دعوت  نشده بود این شکست فشار بیشتری بر تیم ملی هلند و  گاس هیدینک‌ سرمربی آن وارد کرد به این ترتیب لاله‌های نارنجی از جام جهانی 2014 تاکنون در 5 بازی متحمل 4 شکست شده‌اند.
 
تیم ملی هلند در جام جهانی برزیل توانست تحت مربیگری لوئیس فن‌ خال به رتبه سومی می‌رسد اما حالا با بحران جدی حتی برای راهیابی‌ به رقابت های یورو 2016 مواجه است.
 
هیدنیک‌ سرمربی جدید تیم ملی هلند در این بازی تدارکاتی  تغییرات عمده ای در تیم بوجود آورد اما این قضیه هم کار ساز نبوده و باز لاله های نارنجی به نتیجه‌ای نرسیدند.
 
 هدینک‌ قول داده است در صورتیکه مقابل لتونی هم شکست بخورد استعفا‌ خواهد داد.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیمار ، تیم ، شکست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار