سرمربی تیم ملی فوتبال آرژانتین معتقد است سبک بازی یونایتد بر روی بازیهای آنخل دی‌ماریا هم تاثیر گذاشته است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از اسکای اسپرت سرمربی تیم ملی آرژانتین اطمینان داد نگرانی در مورد آنخل دی ماریا ندارد و بدون شک او در دیدار تدارکاتی امشب مقابل تیم ملی پرتغال که به میزبانی اولدترافورد برگزار می‌شود، مانند گذشته بازیکن تأثیرگذاری خواهد بود.
مارتینو معقتد است بازی کردن در یک لیگ جدید بر روی فرم بازی دی ماریا تاثیر گذاشته است.

مارتینو گفت: دی ماریا یکی از بهترین بازیکنان جهان است و قابلیت بازی در چند پست مختلف با بالاترین کیفیت را دارد. او این کار را در رئال مادرید و تیم ملی آرژانتین طی سالیان متعدد ثابت کرده است.

با این حال شرایط آنخل این فصل کمی متفاوت شده است. او به لیگ جدید و تیم جدیدی رفته و با سبک متفاوتی مشغول بازی فوتبال است. زمان می‌برد تا او با شرایط یونایتد آشنایی پیدا کند. هر چند عملکرد و فرم کلی تیم هم بر روی بازیکنان تأثیر می‌گذارد.

**مسی باید جایزه توپ طلا را ببرد

از نظر آنخل دی ماریا در میان نامزدهای امسال کسب جایزه توپ طلای فیفا فقط لیونل مسی است که شایسته دریافت چنین عنوانی است.

مارتینو معتقد است بین کریس رونالدو و لیونل مسی این اعجوبه آرژانتینی است که می‌تواند بیشترین رای مثبت را به خود اختصاص دهد.

وی در این باره گفت: مسی هر سال برای توپ طلا رای می‌آورد. می‌دانم بهترین شخص برای قضاوت در این مورد نیستم زیرا من به جهت آنکه آرژانتینی هستم قلبم برای کشورم می‌تپد و مسی را بهترین فوتبالیست جهان می‌بینم. فرقی نمی‌کند مسی رقابت‌های فصل را چگونه گذرانده باشد، درهر حال من به او رای می‌دهم.

انتهای پیام/

برچسب ها: متعدد ، کیفیت ، بازیکنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار