مديركل راه و شهرسازی گلستان اظهار كرد: عمليات بهسازی و روكش آسفالت حفاظتی محور ترانزيتی آق قلا – اينچه برون در شمال استان با اعتباری معادل 36 ميليارد ريال در حال انجام است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، علي‌بخش رستمي گفت: از ابتداي سال 93 تاكنون 8 كيلومتر از مسير 55 كيلومتري اين محور پس از 16 سال، بهسازي و روكش شده است.
 
وي افزود: روكش حفاظتي اين مسير به جهت افزايش عمر رويه آسفالت و ايجاد سطح سرويس مناسب براي كاربران از محور انجام شده تا در آينده اقدامات جديدي در راستاي ايمن سازي آن صورت گيرد.
 
رستمي اظهارداشت: در برنامه است كه در صورت مساعد بودن شرايط جوي و تامين قير مورد نياز 30 كيلومتر از اين محور تا پايان سال جاري بهسازي و روكش شود.
 
رستمي ادامه داد: علاوه بر اجراي عمليات بهسازي و روكش آسفالت، اقدامات راهداري ديگري از قبيل شانه سازي، علف تراشي، نصب تابلو، لكه گيري و جمع آوري سنگ هاي مازاد در حريم اين محور انجام شده است.
 
مديركل راه و شهرسازي گلستان خاطرنشان كرد: محور آق قلا به اينچه برون، كريدور مهم اقتصادي در استان است كه روزانه شاهد تردد تعداد كثيري از كاميون هاي ترانزيتي از مسير هستيم كه به جهت افزايش ايمني و سهولت در تردد آنها قصد داريم اين جاده را به يك بزرگراه چهارخطه تبديل كنيم.
 
به گفته رستمي، براي نيل به اين هدف، هم اينك مسير در دست مطالعه مشاور قرار دارد.
 
انتهای پیام
برچسب ها: محور ، ترانزیتی ، آق قلا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار