سرمربی تیم ملی برزیل تمامی اعضای تیم سلسائو را سوپرستاره دانسته و گفت: به هنگام انتخاب 11 بازیکن میدان کاملاً دچار مشکل می‌شوم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از یاهو اسپرت تیم ملی برزیل امشب در چار چوب یک دیدار تدارکاتی به مصاف تیم ملی اتریش می‌رود.

دونگا که پس از برکناری فیلیپه اسکولاری هدایت این تیم را بر عهده گرفته است تاکنون نتایج خوبی کسب کرده و نشان داد تغییرات مثبتی در شیوه بازی تیم ملی برزیل پس از دو شکست سنگین جام جهانی 2014 مقابل تیمهای ملی آلمان و هلند بوجود آورده است.

دونگا بازیکنان برزیلی به ویژه آنانکه در لیگ‌های اروپایی مشغول به بازی هستند را سوپر ستاره دانسته و گفت: زمانی که می‌خواهم یازده بازیکن میدان برای هر دیدار رسیم و یا دوستانه را انتخاب کنم با حجم زیادی از بازیکنان فوق العاده مواجه می‌شوم و اگر می‌توانستم تمامی 22 بازیکن را به میدان می‌آوردم.

مربی 51 ساله در برگزاری تور دور دنیا تلاش کرده بیشتر از بازیکنان برزیلی خارج از خانه برای انجام دیدار‌های تدارکاتی استفاده کرده تا به برزیلیهای لیگ فوتبال این کشور فرصت تمرکز بر روی بازیهای باشگاهی را بدهد.

دونگا گفت: آنقدر بازیکن خوب در اختیار داریم که می‌توانیم بارها تاکتیک تیم را بدون آنکه قدرت تیمی را تضعیف کند، تغییر بدهیم.

شرایط فعلی تیم ملی برزیل به شکلی است که عملکرد بازیکنان در تمرینات به بازی اصلی بسیار نزدیک است. با تعداد بالای بازیکنان جوانی که در اختیار داریم تیم برزیل هرگز دست از دویدن بر نمی دارد.

آنان حتی از من خواسته‌اند برنامه تمرینات سنگین تری را برایشان تدارک ببینم. آنان هرگز دست از تلاش‌های فردی برای ایفای بهترین نقش در ترکیب تیم ملی برنمی دارند.

انتهای پیام/

برچسب ها: هدایت ، اسکولاری ، تلاش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار