دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین با نتیجه 2 بر صفر به سود برزیلی‌ها تمام شد و سرمربیان دو تیم هر یک دیدگاه‌های متفاوتی در مورد این بازی داشتند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل زا اسکای اسپرت، تاتا مارتینو سرمربی تیم ملی آرژانتین پس از شکست 2 بر صفر تیمش مقابل تیم ملی برزیل گفت: مشکل تغییر ساعت زمانی را همه ما به وضوح احساس کردیم. هر چند در 30 دقیقه ابتدایی مسابقه، آرژانتین تیم برتر میدان بود و موقعیت‌های خوبی هم به وجود آورد اما یک اشتباه باعث شد مهار بازی از دست ما خارج شود و تاردلی اولین گل را برای برزیل به ثمر رساند.

مارتینو در ادامه افزود: لیونل مسی بازی را خیلی خوب شروع کرد و در کنار پریرا و زابالتا حرکات خوبی به نمایش گذاشت اما به مرور بازیکنان آرژانتین نقشه تیمی خود را از دست دادند. احساس می‌کنم یک دوره جدید برای تیم ملی آرژانتین آغاز شده و بازیکنان جدید رفته رفته با شرایط خود را وقف می‌دهند.
 
** رضایت دونگا از عملکرد تیم ملی برزیل  

هرچند مارتینو از نتیجه کسب شده در دیدار تدارکاتی مقابل برزیل هیچ رضایت ندارد اما دونگا سرمربی سلسائو کاملا خوشنود بوده و در مورد بازی گفت: شسکست آرژانتین حقیقتا موجب خوشحالی همه ما شد. البته معتقدم داور این دیدار اصلا آمادگی قضاوت بازی میان برزیل بزرگ و آرژانتین صاحب نام را نداشت. بعد از باز‌ی‌های ناامیدکننده جام جهانی، پیروزی مقابل نائب قهرمان این رقابت‌ها نتیجه دلچسبی بود.

مربی 50 ساله برزیل در ادامه افزود: به مدافعان فضای کافی برای نشان دادن توانایی‌هایشان داده شد. آنان از دیگر بازیکنان آزادی عمل بیشتری دارند.

از مهاجمان نیز خواسته شد با سرعت بیشتری حمله کنند. فکر می‌کنم همه بازیکنان به خوبی از عهده مسئولیتی که به آنان سپرده شده برآمدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ساعت ، رضایت ، سرعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار