کارشناس وزنه‌برداری کشورمان گفت: حضور نماینده‌های قاره آفریقا در رقابت‌ جام باشگاه‌های آسیا 2014، کار را برای تیم ملی وزنه‌برداری حفاری سخت‌تر می‌کند.

مرتضی سیف‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: حضور وزنه‌برداران قاره آفریقا کار را برای وزنه برداران تیم ملی سخت‌تر می‌کند و از این رو باید با اراده بیشتری برای این مسابقات تلاش کنند.

کارشناس وزنه‌برداری کشورمان در خصوص حضور ملی‌پوشان تیم ملی حفاری در رقابت جام باشگاه‌های آسیا اذعان داشت: این مسابقات خیلی فشرده شده است و شرایط سختی را برای ملی پوشان به همراه دارد که از قزاقستان به ازبکستان بروند و در آنجا به رقابت بپردازند.

وی ادامه داد: وزنه برداران ما چاره‌ای ندارند و مجبور هستند در تمامی مسابقات تیم حاضر شوند، زیرا تنها منبع درآمدشان لیگ و حضورشان در سایر مسابقات است.

وزنه‌برداری رشته‌ای است که مانند گردو دیر بار می‌دهد و چندین سال باید زحمت کشید تا به نتیجه رسید و هم اکنون فرصت استفاده وزنه بردارانمان از این رشته ورزشی است.

سیف‌زاده در پایان خاطر نشان کرد: کیانوش رستمی در این دور از رقابت‌ها نیز توانایی کسب مدال دارد و می‌تواند با رکورد کمتر نسبت به رقابت‌های جهانی مقام اول را کسب کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حفاری ، مسابقات ، قاره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار