کارشناس وزنه برداری گفت: عملکرد بهداد سلیمی غیر منتظره بود و با توجه به تمریناتش از وی توقع مدال طلا داشتیم.

مرتضی سیف زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: عملکرد بهداد سلیمی دور از تصور همه بود، اما در این میان تنها بهداد مقصر نیست زیرا عوامل متعددی از جمله فشردگی برنامه مسابقات و برگزاری لیگ در این میان نقش دارند.
 
وی ادامه داد: وزنه برداران کشورمان زمانی کافی برای ریکاوری در اختیار نداشتند و حمایت کافی از سوی مسئولان صورت نگرفت.
 
سیف زاده در خصوص عواملی که سبب شد بهداد عملکرد ضعیفی داشته باشد، تصریح کرد: همان طور که گفتم حضور در مسابقات آسیایی و لیگ سبب خستگی بهداد شد به دلیل یک سال دوری وی از مسابقات بدنش افت کرده بود و حواشی مختلفی را در پی داشت. از لحاظ خوابگاه و تغذیه در اردو نیز در شرایط مناسی که در حد یک  ورزشکار باشد برخوردار نبودند، در حالی که تغذیه یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در عملکرد یک ورزشکار به خصوص یک وزنه بردار به شمار می آید.
 
وی درباره نقش فدراسیون و سایر مسئولین در این میان بیان کرد: این موضوع به خرد جمعی بر می گردد و همه عوامل نیز نقش به سزایی داشتند، زیرا اگر فاصله زمانی برگزاری مسابقات و لیگ مناسب بود مسلما نتایج بهتری از این رقابت‌ها حاصل می‌گردید.
کارشناس وزنه برداری در خصوص عملکرد کلی تیم وزنه برداری کشورمان گفت:‌در کل عملکرد خوبی نداشتند، احساس خستگی می کردند و با آ‌مادگی کامل در این رقابت‌ها حاضر نشدند.
 
بهداد نماد و الگوی وزنه برداری کشورمان بود و از عملکرد وی در رقابت های جهانی خیلی تعجب کردم، اما کیانوش خیلی غیرتی عمل کرد و در حالی که خسته بود و فشار زیادی داشت، تلاش کرد و برای کشورمان مدال طلا کسب کرد.
 
مرتضی سیف زاده در پایان خاطر نشان کرد: مسئولین باید در این رشته پشتوانه سازی لازم را انجام دهند و دیگر به روش گلخانه‌ای در رقابت های مهم حاضر نشوند.
 
همچنین با تدوین یک برنامه ریزی دقیق و منظم می‌توانند برای موفقیت در المپیک 2016 حرکت  کنند. با هدف قهرمانی در این دور از مسابقات حضور پیدا کنند و مدال را از چنگ روس ها خارج کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: مدال ، طلا ، تمرین ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار