سرمربی تیم وزنه برداری علی حفاری، گفت:‌آسیب دیدگی اکثر وزنه بردارانمان باعث شکست تیممان شد اما با وجود این سختی‌ها توانستیم مقام دوم را کسب کنیم.

ذوب آهن با ملی پوشانش قهرمان شدفراز رامهرمزی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: در هفته سوم لیگ برتر وزنه برداری میثم محبی فوت کرد و علیرضا دهقان را جایگزینش کردیم که نتوانستیم نتیجه‌ای بگیریم. مرتضی رضایی هم با بد شانسی زیاد آسیب دید که اگر این وزنه بردار را داشتیم الان قهرمان لیگ شده بودیم.

رامهرمزی، در ادامه عنوان کرد: بهادر مولایی هم از دیگر آسیب دیدگان تیم ما بود  که با این وجود در این فصل با بد شانسی زیادی مواجه شدیم.

سرمربی تیم وزنه برداری حفاری در خصوص ارزیابی‌اش از لیگ بیان کرد: لیگ این فصل مثل سالهای پیش بود با این تفاوت که رکورد ورزشکاران بالاتر رفت.

وی با اشاره به قهرمانی ذوب آهن در لیگ امسال اظهار داشت: تیم ذوب آهن اکثر وزنه برداران تیم ملی را در اختیار داشت و توانست از این مسئله بهره‌مند شود و قهرمان این فصل را کسب کند.

رامهرمزی، در پاسخ به این سوال که پدیده لیگ را چه وزنه برداری می‌دانید، عنوان کرد: مسعود کرایی،حسین گل پرور، محسن بهرام‌زاده و حامد مجیدی از نظر من وزنه بردارانی بودند که در این فصل خوش درخشیدند.

وی در پایان در خصوص اعتراض مربیان به پخش نشدن مسابقات خاطر نشان کرد: ما انتظار داریم که همانند سالهای گذشته مسابقات به صورت مستقیم پخش می‌شد تا لیگ پویایی داشته باشیم. پخش مسابقات در سالهای گذشته باعث شده بود که برخی از تیمها وزنه بردار خارجی جذب کنند که این باعث ایجاد انگیزه در بین تیمها برای حضور در رقابتهای لیگ می‌شد.

انتهای پیام/
 

برچسب ها: مسابقات ، قهرمانی ، لیگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار