رئیس هیأت وزنه‌برداری اصفهان در خصوص عملکرد وزنه برداران سبک وزن گفت: در طول تاریخ وزنه برداری ثابت شده ورزشکاران سنگین وزن عملکرد بهتری از سبک وزن‌ها دارند.

مرتضی سیف‌زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: عملکرد خوب سنگین وزن‌ها نسبت به سبک وزن‌ها و افتخارات و مدالی که در این رده کسب کرده‌اند باعث شده ورزشکاران به هر طریق ورزشی خود را مجاب کنند به رده سنگین وزن‌ها برسانند تا بتوانند مدال کسب کنند و این برای وزنه برداران کشورمان نقطه تاریکی تلقی می‌شود.
 
وی در ادامه بیان کرد: ورزشکاران در تمرین‌ خوب عمل می‌کردند. بازی‌های آسیایی نیز مثل المپیک می‌ماند و استرس و نگرانی ورزشکاران تاثیر زیادی دارد و مانع از عملکرد خوب آنها می‌شود.
 
 سیف‌زاده در ادامه تصریح کرد: باید به این نکته‌ توجه کرد که رقبای ورزشکاران کشورمان پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند و با آمادگی کامل مقابل آنها حاضر شوند.
 
وی در رابطه با وزن کم کردن ورزشکاران اذعان داشت: ورزشکاران برای اینکه بتوانند به وزن مورد نظر برسند حداکثر 2 کیلو وزن کم می‌کنند و این امر در ورزشکاران تاثیر دارد در حرکت یک ضرب با مشکلی مواجه نمی‌شوند ولی در حرکت دو ضرب بدن خالی می‌کند و ورزشکار تعادل خود را از دست می‌دهد.
 
سیف‌زاده در پایان خاطر نشان کرد: عملکرد بهروزی در وزن 69 کیلوگرمی خوب نبود با توجه به توانایی بدنی بالا و قدرتی که داشت انتظار بیشتری از او داشتیم ولی با توجه به گفته خودش بدنش در حرکت دو ضرب خالی کرد و نتوانست مدالی کسب کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عملکرد ، تیم ، وزنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار