دیوید دخیا دروازه‌بان تیم ملی انگلیس و باشگاه یونایتد به هنگام تمرینات با آسیب دیدگی روبرو شده و حداقل یک ماه از میادین ورزشی دور خواهد بود.

  به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از دیلی میل، حضور در تمرینات تیم ملی اسپانیا برای دیوید دخیا‌ دردسر‌ساز شده و این دروازه‌بان 24 ساله با در رفتگی استخوان انگشت دست مواجه شد پزشک تیم ملی اسپانیا مصدومیت دخیا‌ و نیاز وی به استراحت تا چهار هفته دیگر را تایید کرد و به همین دلیل دخیا تیم ملی را به مقصد اولدترافورد‌ ترک می‌کند.
 
به این ترتیب، دخیا دیدارهای دوستانه مقابل تیم ملی بلاروس و تیم ملی آلمان را از دست می‌دهد وی همچنین نمی‌تواند در دیدار حساس یونایتد مقابل آرسنال هم حضور داشته باشد.
 
مصدومیت دخیا نگرانی جدیدی برای تیم ملی اسپانیا بوجود ‌آورد زیرا در غیبت سسک فابرگاس‌ هافبک چلسی که درگیر مصدومیت از ناحیه همسترینگ‌ است این تیم در رقابت‌های انتخابی یورو 2016 آسیب پذیرتر‌ شده، در وب سایت رسمی تیم ملی اسپانیا آمده است: دیوید دخیا‌ پس از‌ آنکه انگشت کوچک دست راستش با دررفتگی‌ استخوان مواجه شد مجبور به ترک تمرینات تیم شده و با توجه به اینکه وی قبلا هم در همین ناحیه دچار آسیب دیدگی شده بود به تشخیص پزشکان باید برای کسب بهبودی کامل استراحت کند .
 
این گزارش می‌افزاید: دخیا ماه گذشته جایگاه ایکرکاسیاس به عنوان دروازه‌بان اول تیم ملی اسپانیا را تصاحب کرده بود و حالا کاسیاس فرصت دارد بار دیگر درون دروازه‌ تیم ملی کشورش قرار بگیرد.
 
 لوئیس‌فن خال‌ سرمربی منچستر‌یونایتد هم بلافاصله‌ پس از شنیدن خبر مصدومیت دخیا، ویکتور والدس‌ دروازه بان سابق بارسلونا تمرینات آماده سازی جدیدی را برای او در نظر گرفت تا در مدت غیبت دخیا، والدس را درون دروازه شیاطین سرخ قرار دهد.

انتهای پیام/
برچسب ها: دخیا ، تیم ، سسک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار