عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها:

طرح تحول سلامت به اقشار مستضعف جامعه توجه ویژه دارد

حجت الاسلام کیایی نژاد گفت: نگرش طرح تحول سلامت قشر محروم و مستضعف جامعه و در راستای دسترسی عادلانه آنها به خدمات حوزه سلامت است.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران؛  به نقل از وبدا؛ عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها گفت: طرح تحول سلامت اقدام بسیار زیبنده ای است و به هر میزان بتوانیم از این طرح حمایت بیشتری کنیم، رضایتمندی مردم را افزایش داده ایم.

حجت السلام کیایی نژاد خاطرنشان کرد: زوایای این طرح باید برای نمایندگان در مجلس شورای اسلامی به طور کامل باز شود تا با علم و آگاهی کامل نسبت به ادامه آن رای مثبت دهند.

به گفته عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، در حال حاضر مردم بخصوص مستضعفان دچار گرفتاری های بسیاری هستند و خوشبختانه نگرش طرح تحول سلامت به این قشر و در راستای دسترسی عادلانه آنها به خدمات حوزه سلامت است.

حجت السلام کیایی نژاد همچنین ادامه داد: به گفته امام راحل مردم ولی نعمت ما هستند و ما باید نهایت تلاشمان را برای این ولی نعمتان به کار ببریم.

وی تاکید کرد: وزیر بهداشت انصافا در طی دوره خدمتشان اقدامات چشمگیری داشته که نمایندگان مجلس شورای اسلامی به سهم خود از ایشان سپاسگذارند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار