معاون فرهنگی قوه قضائیه در حاشیه بازدید از نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: قوه قضائیه در جهت اجرائی شدن هرچه بهتر بسته نظارت بر اجرای تعرفه خدمات سلامت، با وزارت بهداشت همکاری های لازم را خواهد داشت.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها، دکتر سیدمحسن حاجی بابائیان ضمن اشاره به اجرای موفق طرح تحول نظام سلامت، تلاشهای بی شائبه وزیر بهداشت را بسیار ستودنی دانست و افزود: کمک های دولت و مجلس در اجرای طرح تحول نظام سلامت نشان از آن دارد که سلامت مردم از اولویت های مهم دولت است. 

معاون فرهنگی قوه قضائیه همچنین بر همکاری های هرچه بیشتر بین دو وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بمنظور موفقیت هرچه بیشتر در اجرای طرح تحول نظام سلامت تأکید کرد.

وی در ادامه، با اشاره به اجرای بسته نظارت بر تعرفه خدمات سلامت افزود: اجرای این بسته باعث می شود تا فعالیت های حوزه درمان به ویژه در بخش بستری قانون مند شود.

دکتر حاجی بابائیان در پایان گفت: در ارتباط با طرح تحول نظام سلامت، قوه قضائیه همانند سایر قوا با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همکاری های لازم را خواهد داشت.

گفتنی است: بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاریها از 17 تا 23 آبان ماه در مصلی بزرگ تهران برگزار می شود. غرفه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سالن شبستان، راهروی شماره 30 قرار دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار