مهندس هاشمی گفت: یکی از مهمترین تصمیمات دولت یازدهم که قطعا همراه با جلب رضایت اکثریت مردم بود، اجرای طرح تحول نظام سلامت است.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا؛ استاندار استان تهران در بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها؛ یکی از مهمترین تصمیمات دولت یازدهم که قطعا همراه با جلب رضایت اکثریت مردم بود را اجرای طرح تحول نظام سلامت دانست.

مهندس سید حسین هاشمی با اشاره به این که اجرای این طرح یکی از موفقیت‌های بزرگ این دولت بود، خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز به عنوان پیشانی دولت سعی در اجرای هرچه بهتر آن برای کاهش هزینه‌های بیماران دارد.

استاندار استان تهران همچنین اظهار کرد: امیدواریم با همکاری جامعه پزشکی مخصوصا متخصصان در بخش های مختلف درمان، پدیده  دریافت‌های نامتعارف از بیماران در راستای طرح تحول سلامت ریشه کن شود.

به گفته مهندس هاشمی آرزوی ما این است که هیچ کدام از مردم ایران بیمار نشوند اما در صورت ابتلا به هرگونه بیماری باید بتوانند به بهترین وجه از مزایای طرح تحول سلامت استفاده کنند.

وی در ادامه افزود: من با مراجعه سرزده به بیمارستان ها و مراکز درمانی دولتی و شنیدن نظرات بیماران، شاهد رضایت آنها از اجرای طرح تحول سلامت بودم. البته مسلما این طرح در ابتدای راه است و با گذشت زمان می توانیم در مورد آن بیشتر قضاوت کنیم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار