"داعش" عناصر فراری خود از میدانهای جنگ را تیرباران می‌کند

مسئول اطلاع رسانی شاخه 14 حزب دموکرات کردستان عراق در موصل از اوضاع داخلی بحرانی در داعش خبر داد و گفت که تکفیری‌ها تاکنون، پس از دستگیری شماری از 210 عضو فراری خود آنها را تیرباران کرده‌اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، "سعید مموزینی" مسئول اطلاع رسانی شاخه 14 حزب دموکرات کردستان عراق در موصل  اعلام کرد: "اوضاع داعش وخیم و بحرانی است و نیروهایش در جبهه‌های جنگ تقلیل یافته‌اند و بە همین دلیل دست به جستجوی خانه به خانه زده  و در هر منزلی که دو مرد وجود داشته باشد یکی را به اجبار به جبهه جنگ می فرستد."
 
وی در گفت‌وگوی اختصاصی با"کردپرس" افزود: "داعش هر فردی را که از حضور در جبهه جنگ امتناع کند به مبلغ یک میلیون و 500 هزار دینار جریمه می‌کند."
 
سعید مموزینی تصریح کرد: علت جستجوی خانه به خانه داعش برای جمع آوری نیرو به فرار برخی از نیروهای مسلح این گروه از جبهه های جنگ بازمی گردد. اخیراً نزدیک به 210 عضو این گروه از عضویت انصراف داده و برخی از آنها نیز متواری شدەاند که برخی از افراد متواری پس از دستگیری از سوی داعش تیرباران شده اند.
 
عناصر داعش ژوئن 2014 به برخی از مناطق عراق حمله کرده و در ابتداء موصل، تکریت، صلاح الدین و سپس چندین شهر دیگر عراق را به اشغال خود درآوردند.
انتهای پیام/ض

منبع :فارس

برچسب ها: وبگردی ، خبرنگاران ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار