صاحب یک رستوران اخلاق نیکو و پسندیده و شیوه مناسب رفتار با دیگران را ملاک تعیین قیمت در محصولات ارائه شده در رستوران خود معرفی کرده است.

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ در کشور استرالیا به تازگی یک رستوران احداث شده است که براساس نحوه ادای جملات و لحن مودبانه یا خصمانه مشتریان به آنها تخفیف می دهد.


 
گفتنی است، در این رستوران چنانچه افراد مودبانه صحبت کنند و برخوردی صحیح با خدمه و پرسنل رستوران داشته باشند از تخفیف‌هایی با درصدی مختلف برخوردار می‌شوند، هدف صاحب این رستوران که این ابتکار را انجام داده ترغیب افراد به رفتارهای اجتماعی مودبانه و صحیح در اجتماع است.



 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.