مرشد استان مازندران گفت: با در آمدهای خودمان داریم مسابقات زورخانه ای را برگزارمی‌کنیم.

یدالله کاتوزی در گفت و گو با باشگاه خبر نگاران اظهار داشت: از نظر مالی هیچ گونه حمایتی از مرشدان و متاسفانه ورزش زورخانه ای نمی‌شود و این ورزش دارد با در آمدشخصی پیشکسوتان این رشته و رئیس این هیئت ها اداره می‌شود که متاسفانه وضع تاسف باری است.

وی در ادامه افزود: هیچ کدوم از مرشدان زورخانه بیمه نیستند و هیچ‌گونه کمکی به مرشدان نمی‌شود و متاسفانه فدراسیون با مشکلات شدید مالی مواجه است و توان بیمه کردن و کمک به مرشدان را ندارد و ازسوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هیچ‌گونه کمکی نه به این ورزش و نه به مرشدان می‌شود. 

کاتوزی در ادامه گفت: متاسفانه وقتی که به صندوق حمایت از پیشکسوتان نیز مراجعه می‌کنیم با بی مهری و بی محبتی آنها نیز روبه رو می‌شویم که این جای تاسف دارد صندوقی که برای حمایت  از پیشکسوتان تشکیل شده است هیچ‌‌گونه کمکی به پیشکسوتان نمی‌کند.

وی درپایان گفت: اگر به این رشته ورزشی پیشکسوتان و مرشدان ودست‌اندرکاران این رشته توجهی نشود هیچ‌گونه ‌آینده‌ی روشنی برای این رشته وجود ندارد .باید منتظراز بین رفتن این رشته باشیم ومثل سایر رشته‌ها که کشورهای همسایه برای خود مصادره کردند این رشته ورزشی نیزتوسط یکی ازکشورهای همسایه مصادره شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کارتوزی ، مرشد ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.