اصفهان؛

ورزشکار نوش آبادی، نایب قهرمان مسابقات زورخانه ای کشور شد

جوان ورزشکار نوش آبادی، در مسابقات هنرهای فردی و میانداری بزرگسالان کشور که در شیراز برگزار شد، مقام نایب قهرمانی را به دست آورد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان در این مسابقات "علی اصغر جاویدی " از استان فارس مدال طلا، "حسن کمال نوش آبادی" به عنوان نماینده استان اصفهان مدال نقره و حسن خداوردی از چهارمحال بختیاری مقام سوم را به دست آوردند.

در این مسابقات ، حسن کمال طی دو دور با حریف مقابل مسابقه داد و یک صد و هفده جفت میل زد اما سرانجام به علت وزن کم ورزشکار فارس، بنا به رای داوران ، به عنوان نایب قهرمان معرفی شد.

کمال نوش آبادی متولد سال 1356 است و ، از سال 1375 با کسب قهرمانی و مدال طلا در رشته کباده نوجوانان کشورتا کنون در مسابقات ورزش هاي زورخانه‌اي و پهلواني حدود سي رتبه برتر را کسب کرده است.

از جمله مقام های این ورزشکار جوان نوش آبادی، دوبار قهرماني کشوري، يک بار نايب قهرماني كشور ، شش رتبه اول استاني، سه رتبه نايب قهرماني استان و شش مقام قهرماني شهرستان می توان ذکر کرد.

باستانی کاران کشور در این مسابقات ، برای کسب عنوان قهرمانی در بخش‌های میانداری، چرخ تیز، چرخ چمنی، 2میل بازی، 3میل بازی سنگین، کباده، سنگ و میل‌گیری در دو وزن (90- و 90+) با یکدیگر به رقابت پرداختند.

در پایان تیم استان اصفهان توانست با غلبه بر حریفان در مجموع امتیازات از دیگر رقبای خود بالاتر قرار گیرد. پس از اصفهان تیم‌های فارس و کرمان در مکان‌های دوم و سوم ایستادن

مسابقات هر رشته طبق آیین نامه مصوب برگزار شده و به نفرات اول تا سوم لوح قهرمانی و مدال و به نفرات چهارم تا ششم حکم قهرمانی تعلق گرفت.

این مسابقات روز24 بیست و چهار مهرماه در شیراز آغاز شد و به مدت دو روز در سالن ورزشی امام حسن مجتبی و زورخانه بزرگ شیراز ادامه داشت

انتهای پیام/ش/ن

برچسب ها: اصفهان ، جوان ، ورزشکار ، نوش ، آبادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.