سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای فراکسیون ورزش چهارشنبه هفته گذشته طرح سوال از گودرزی، وزیر ورزش را به هیأت رئیسه مجلس دادند.

سیدهادی حسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: ما طرح سوال از گودرزی را به هیأت رئیسه مجلس دادیم و طرح سوال در کمیسیون مطرح می‌شود و بعد از آن به صحن علنی مجلس می‌رود.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: نابسامانی وزارت ورزش و جوانان سوال کلی ما از گودرزی است و عزل و نصب روسای فدراسیون‌ها، عدم واگذاری باشگاه‌ها به بخش خصوصی، بحث جوانان، پروژه‌های ورزشی ناتمام، انتصاب‌ها در استان‌ها و استفاده از عناصر غیر‌ورزشی در وزارتخانه موضوعاتی است که قرار است نمایندگان مجلس از گودرزی سوال کنند.

وی تصریح کرد: اگر نمایندگان مجلس از پاسخ گودرزی قانع نشوند کارت زرد به وزیر ورزش و جوانان می‌دهند و بعد از آن بحث استیضاح وزیر مطرح می‌شود.

حسینی بیان کرد: حمایت و کمک به دولت هدف نمایندگان مجلس است. ما می‌گوییم که اگر گودرزی توانایی کافی برای اداره وزارتخانه ندارد از مشاوران خوب کمک بگیرد و نباید زمان بگذرد و کاری در وزارتخانه صورت نگیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان جزو وزارتخانه‌های مهم است و مجلس به این وزارتخانه نگاه ویژه‌ای دارد و نمایندگان از طرح سوال از وزیر ورزش می‌خواهند به نتیجه مطلوب برسند.

سخنگوی فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی درباره خصوصی‌سازی سرخابی‌ها عنوان کرد: خصوصی‌سازی سرخابی‌ها یکی از موضوعاتی بوده که قرار است از گودرزی وزیر ورزش و جوانان سوال کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسئله خصوصی‌سازی هم‌اکنون در مرحله‌ای قرار دارد که امیدی به اجرای این قانون وجود ندارد.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار