وزیر ورزش و جوانان کشور گفت: توجه به زیرساخت ها و توسعه امکانات ورزشی، مطالبه به حق مردم است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ محمود گودرزی روز شنبه در آیین بهره برداری از سالن چند منظوره ورزشی روستای ورجوی مراغه افزود: مردم و مسوولان باید توجه ویژه ای برای توسعه امکانات ورزشی و رفع مشکلات این بخش داشته باشند تا کاستی های ورزش جامعه مرتفع شود.

وی اظهار کرد: کمبودهای عرصه ورزشی سال ها گریبان گیر کشور بوده و امید می رود در دولت تدبیر و امید، با حمایت مردم این شرایط تا حدودی بهبود یابد.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی از استان های دارای ظرفیت بسیار بالا در عرصه های ورزشی است، ادامه داد: وجود داوران، مربیان و ورزشکاران ملی در این استان و همت مسوولان موجب شده، این منطقه در زمینه ورزش حرف اول را در کشور بزند.

گودرزی، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود زیرساخت های ورزشی و توسعه یافتگی این استان، ضروری است در زمینه توسعه فعالیت های ورزشی و استفاده از این امکانات و توسعه زیرساخت ها بیشتر تلاش شود تا جایگاه واقعی جوانان ورزشکار این استان در کشور بیشتر نمایان شود.

وی، هدف اصلی از سفر به آذربایجان شرقی را افتتاح طرح های عمرانی ورزشی، بازدید و بررسی وضعیت ورزش این استان و آشنایی هر چه بیشتر با زیرساخت های در دست اجرای ورزشی اعلام کرد.

سالن ورزشی چند منظوره ورجوی با زیربنای یک هزار و 385 مترمربع با اعتبارات وزارت نفت احداث شده و زمین احداثی آن را پدر شهید سیدجعفر سیدورجوی اهدا کرده است.

وزیر ورزش و جوانان در سفر به مراغه از سالن چند منظوره ورزشی روستای ورجوی این شهرستان، اردوی تیم ملی کبدی و عملیات احداث ورزشگاه پنج هزار نفری این شهرستان دیدن کرد.


انتهای پیام/
برچسب ها: گودرزی ، ورزش ، وزیر ، مراغه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار