گروسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

من 10 سال است که عضو هیات رییسه فدراسیون کونگ‌فو هستم / عضویت در هیات رییسه پست اجرایی نیست

عضو فراکسیون ورزشی مجلس شورای اسلامی گفت:من از 10 سال پیش به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی منصوب شدم. هم اکنون این حکم توسط وزیر ورزش و جوانان مجددا تمدید و به من ابلاغ شده است.

حسین گروسی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: به هر سال آنچه در رسانه‌ها مطرح شده که گودرزی وزیر ورزش و جوانان مرا به عنوان عضو هیات رییسه فدراسیون هنرهای رزمی و کونگ‌فو منصوب کرده درست نیست بلکه گودرزی پستم را تمدید کرده است.

عضو فراکسیون ورزشی مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: همچنین من از سال 82 عضویت در هیات رییسه فدراسیون کونگ‌فو را بر عهده دارم و 20 سال است هم در فدراسیون کونگ فو حضور دارم بر این اساس این پست جدیدی نیست که گودرزی به من داده باشد.

وی عنوان کرد: چند سال پیش مسئولان به من پیشنهاد ریاست فدراسیون کونگ‌فو را داده بودند اما من قبول نکردم چرا که وقت لازم برای فعالیت در این سمت را ندارم.

گروسی درباره بحث دو شغله بودنش تصریح کرد: عضویت در هیات رییسه فدراسیون جزو پستهای اجرایی نیست چرا که اعضای هیات رییسه فقط اهداف کلی فدراسیون را تعیین می‌کنند و رییس فدراسیون سیاستگذاریها و اهداف را اجرا می‌کند.

عضو فراکسیون ورزشی مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: به هر حال پستم در فدراسیون کونگ‌فو اجرایی نیست و اعضای هیات رییسه دو بار در سال تشکیل جلسه می‌دهند و اهداف کلی فدراسیون را تصویب می‌کنند همچنین اعضای هیات رییسه حقوق نمی‌گیرند.

وی درباره برنامه‌های هیات رییسه فدراسیون کونگ‌فو تصریح کرد: فراکسیون ورزشی جداگانه در مجلس به امور ورزش هنرهای رزمی و همگانی می‌پردازد بر این اساس از برنامه های این فراکسیون توسعه ورزش رزمی در کشور و اعتماد به نفس به جوانان است همچنین روی آوردن جوانان به این ورزش باعث کاهش معضلات اجتماعی و خودباوری جوانان می‌شود.

گروسی تصریح کرد: از مجموع 21 مدال طلا کسب شده در مسابقات آسیایی اینچئون 8 مدال طلا توسط رزمی‌کاران کسب شد به هر حال ورزشهای رزمی پتانسیل خوبی دارند و ما هم برای توسعه ورزش کونگ‌فو برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

مسئولان از خصوصی‌سازی هراسی نداشته باشند

وی درباره خصوصی سازی سرخابی‌ها عنوان کرد: کشورهایی که مهد فوتبال هستند دنبال خصوصی‌سازی رفتند و فوتبالشان رشد پیدا کرد ما هم نباید از خصوصی‌سازی بترسیم و برای پیشرفت فوتبالمان باید به سمت خصوصی‌سازی برویم.

عضو فراکسیون ورزشی مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان کرد: نمایندگان مجلس به این علت اصرار به خصوصی‌سازی باشگاه‌ها دارند چرا که این موضوع در دیگر کشورها اجرا شده و فوتبالشان پیشرفت کرده است.

گروسی در پایان خاطر نشان کرد: با خصوصی‌سازی نباید حمایت دولت قطع شود و دولت با مدیریت خوب می‌تواند باشگاهها را به نقش خصوصی واگذار کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار